خبرگزاری کار ایران

اعلام دیرهنگام دبیر جشنواره؛

ورود دارندگان کارت عوامل فنی، تک سانس، رنگی و یک روزه به برج ممنوع است

دبیر سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر گفت: تنها دارندگان کارت‌های مجاز دارای بارکد و عکس‌ خبرنگاران و عکاسان اجازه حضور در سالن نمایش را دارند.

به گزارش ایلنا، محمد حیدری با اشاره به استقبال مردم از فیلم لانتوری و ازدحام بیش از حد از این اثر سینمایی تلاش ما بر این بود شب گذشته در زمان نمایش این فیلم اتفاقی رخ ندهد.

وی با بیان اینکه اتفاقات نمایش فیلم لانتوری در برج میلاد آسیب شناسی شده است اظهار کرد: از امروز جمعه 16 بهمن توزیع تمامی کارت‌های رنگی و تک سانس و روزانه در برج میلاد ممنوع خواهد بود و این کارت‌ها برای ورود به برج میلاد از اعتبار خارج است.

دبیر سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر تاکید کرد: همچنین کارت‌هایی که به نام عوامل فنی (شامل تصویربردار و امور فنی رسانه‌های مکتوب، صوتی، تصویری، رادیود و تلویزیون) و عکاس صادر شده نیز همانند قبل امکان ورود به سالن همایش‌های برج میلاد محل نمایش فیلم‌های جشنواره را ندارند.

حیدری تصریح کرد: دسترسی به سالن‌های سینمایی به جز کارت‌های مجاز بارکد دار و عکس دار به هیچ عنوان به سالن‌های نمایش فیلم‌های سینمایی امکانپذیر نیست و تلاش ما بر ایجاد نظم هر چه بیشتر در نمایش فیلم‌های پیش رو در روزهای آتی در جشنواره فیلم فجر در برج میلاد است.

این درحالیست که  برخی اهالی رسانه از ازدحام جمعیت در زمان نمایش فیلم «لانتوری» ناراضی بودند و پس از بازگشایی 2 سالن جنبی برج میلاد و نمایش هم زمان مراجعه کنندگان موفق به تماشای این اثر سینمایی شدند.

کد خبر : ۳۴۴۳۷۰