خبرگزاری کار ایران

عارف به دیدن فیلم نفس نشست/ سایت فیلم رونمایی شد

محمدرضا عارف عصر امروز؛ پنجشنبه 14 بهمن؛ در برج میلاد به تماشای فیلم نفس نشست.

 به گزارش ایلنا، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه مسئال سیاسی همواره در ایران وجود دارد، تاکید کرد: جشنواره امسال فارغ از مسائل سیاسی برگزار شده و مردم هم مشارکت بالایی در آن داشته‌اند.

محمدرضا عارف با حضور در کاخ جشنواره فیلم فجر، اظهار کرد: با گزارش هایی که به دستم رسیده، فیلم های امسال را بسیار ارزشمند می دانم و استقبال مردم از فیلم ها بالا است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره اینکه چرا فیلم «نفس» را برای تماشا انتخاب کرده، گفت: همه فیلم های جشنواره خوب هستند اما این فیلم به دلیل اینکه با موضوع دفاع مقدس در ارتباط است، آن را برای تماشا در برج میلاد انتخاب کردم.

او همچنین ادامه داد: هنوز در سینماهای مردمی موفق به تماشای فیلمی نشده ام.

عارف درباره تاثیر انتخابات پیشرو بر جشنواره فیلم فجر گفت: در کشور ما همیشه مسائل سیاسی وجود دارد اما این جشنواره فارغ از موضوعات سیاسی امسال برگزار شده و مشارکت مردمی بالایی را به همراه داشته است.

او در پایان افزود: علاوه بر فیلم «نفس» تصمیم دارم دو فیلم دیگر را هم در جشنواره امسال تماشا کنم.

همچنین سایت این فیلم سینمایی با آدرس www.nafas-movie.ir  امروز ۱۵ بهمن ماه همزمان با اکران در کاخ جشنواره به‌روز شد. سایت فیلم «نفس» در بخش‌های مختلف چون گالری عکس، تریلر، خبرنامه، نظرات منتقدان، پوستر و لوگو طراحی شده است. در بخش گالری، عکس‌های صحنه، پشت صحنه، لوگو و پوستر بارگذاری شده، در بخش اخبار نیز تازه‌ترین خبرها از فیلم و بازتاب آنها در رسانه‌ها قرار گرفته همچنین در این سایت بخش مجزایی برای نظرات منتقدان، نویسندگان سینمایی و مخاطبان فیلم درنظر گرفته شده است.

فیلم «نفس» روایت زندگی چهار کودک با نام‌های «بهار»، «نادر»، «کمال» و «مریم» است که به همراه پدرشان «غفور» و مادربزرگ خود «ننه آقا» در دهه ۵۰ خورشیدی نفس می‌کشند. دنیای این کودکان ، دنیایی است پراز رویاهای زیبای کودکانه که قرار است رنگ حقیقت به خود بگیرد.

«نفس» عصر امروز ۱۵ بهمن ماه ساعت ۱۸:۳۰ در بخش «سودای سیمرغ» سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در کاخ جشنواره نمایش داده می‌شود.

نرگس آبیار پیش از فیلم «نفس»؛ «اشیاء از آنچه در آیینه می‌بینید به شما نزدیک‌ترند» و «شیار ۱۴۳» را کارگردانی کرده است.

شرکت سینمایی نورتابان، ابوذر پورمحمدی و محمدحسین قاسمی تهیه‌کنندگان این فیلم سینمایی هستند.

کد خبر : ۳۴۴۲۵۷