خبرگزاری کار ایران

سخنرانی مدیر شبکه تهران در مراسم افتتاحیه این شبکه؛

مخاطبان تولیدکننده برنامه هستند

asdasd
کد خبر : ۳۴۱۳۹۲

راه‌اندازی شبکه تهران با صرفه جویی ملی، تغییر در روش مدیریت منابع انسانی و تجهیز منابعی که هم با کیفیت و هم ارزان بوده انجام شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مراسم افتتاح شبکه استانی تهران عصر امروز (۵ بهمن) با حضور محمد سرافراز (رییس صداوسیما)، علی اصغر پورمحمدی (معاون سیما)، رضا پورحسین (قائم مقام معاون سیما)، احسان کاوه (مدیر شبکه تهران) در سالن مرکز همایش‌های بین المللی صداوسیما در حال برگزاری است.

احسان کاوه (مدیر شبکه تهران) در ابتدای این مراسم با ابراز خوشحالی از افتتاح این شبکه در ماه بهمن و در آستانه دهه فجر، گفت: از اینکه شبکه تهران با وجود تمامی مشکلاتی که در تولید اچ دی برنامه‌ها وجود داشت در بستر اچ دی آماده شد خوشحالم.

کاوه با اشاره به نقش مهم جوانان در این شبکه افزود: مخاطبان نیز در شبکه تهران خودشان تولیدکننده برنامه خواهند بود.

مدیر شبکه تهران با تاکید بر اینکه شبکه تهران قصد دارد آیینه تمام قد تهرانی‌ها باشد، ادامه داد: شبکه تهران دارای دو خروجی است. یکی خروجی آنتن تلویزیون و دیگری خروجی تلفن همراه و شبکه‌های اجتماعی.

وی با اشاره به اینکه شبکه تهران در ابتدای راه قرار دارد، از تمامی نخبگان برای همراهی و همکاری با این شبکه دعوت کرد.

به گفته کاوه؛ راه اندازی شبکه تهران با صرفه جویی ملی، تغییر در روش مدیریت منابع انسانی و تجهیز منابعی که هم با کیفیت و هم ارزان بوده انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز