خبرگزاری کار ایران

ارتباط بنزین‌های مصرفی و آلودگی هوا زیر ذره‌بین «غیرمحرمانه»

مستند مناظره «غیرمحرمانه» کاری از گروه امور اجتماعی است که پنجشنبه و جمعه هر هفته ساعت ۲۱ از شبکه دو روی آنتن می‌رود.

به گزارش ایلنا، سعید متصدی (معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست)، محمدرضا نجفی منش (عضو هیات مدیره انجمن قطعه‌سازان)، بیژن حاج محمدرضا (رئیس هیات مدیره انجمن صنفی جایگاه‌داران سوخت)، سعید محجوبی (مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی) و همچنین رسول اشرفی‌پور (مدیرکل محیط زیست استان تهران در دولت دهم) از شرکت‌کنندگان در مناظره این هفته غیرمحرمانه هستند که در کنار پرفسور کردوانی به بحث و تبادل نظر درخصوص سهم سیاست‌های سازمان محیط زیست و همین طور آلاینده‌های سوختی چون بنزین در آلودگی هوا خواهند نشست.

در این میان اختلاف نظرات عمده‌ای در خصوص سهم فرآورده‌های نفتی همچون بنزین در آلودگی هوا وجود دارد. همچنین موافقان و مخالفان سیاست‌های سازمان محیط زیست در فضایی مناسب با مسئولان به گفت‌و‌گو و بیان دغدغه‌های خود پیرامون این معضل محیط زیستی می‌پردازند. همچنین گزارش‌هایی توسط شهروند خبرنگاران با رویکردهای مختلف نسبت به بحث مورد نظر تهیه شده که در خلال مناظره پخش خواهد شد.

 پنجشنبه یک بهمن ماه و در اتاق فکر برنامه «غیرمحرمانه» با حضور جلیل سالاری؛ مدیرعامل سابق شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی مساله بنزین و نقش آن در آلودگی هوا به چالش کشیده شد.

مستند مناظره «غیرمحرمانه» به تهیه‌کنندگی علیرضا عاصم یوسفی، اجرای محمود احمدی افزادی با روایت مهدی بابایی کاری از گروه امور اجتماعی است که پنجشنبه و جمعه هر هفته ساعت ۲۱ از شبکه دو روی آنتن می‌رود.

کد خبر : ۳۴۰۳۳۰