خبرگزاری کار ایران

به بهانه بازنشر آلبوم «آقاى بنفش» برگزار می‌شود؛

دورهمى با پالت در بوک‌لند

گروه پالت بعد از کنسرتى که به‌تازگى در برج میلاد برگزار کرده، قرار است دوباره به بهانه بازنشر آلبوم «آقاى بنفش» با مخاطبان خود دیدار کند.

به گزارش ایلنا، در این برنامه که روز سه‌شنبه ٢٩ دى‌ماه ساعت ١٨ در مجتمع تجارى پالادیوم برگزار مى‌شود، اعضاى پالت در محیطى صمیمى، چند سال فعالیت گروه را از ابتدا با مخاطبان مرور مى‌کنند که در میان این گفت‌وگو‌ها، ویدئو و تصاویر خاطره‌انگیز از زمان تأسیس و اولین اجراى گروه در «گالرى محسن» تا آخرین کنسرت در برج میلاد پخش مى‌شود.

امید نعمتى درباره این برنامه می‌گوید: ما تصمیم گرفتیم آلبوم «آقاى بنفش» را تجدید چاپ کنیم و در پکیجى شبیه به آلبوم «شهر من بخند» آن را دوباره منتشر کنیم تا یکدست‌تر شوند. بههمین مناسبت، تصمیم گرفتیم به یاد چهار سال پیش که «آقاىبنفش» منتشر شد، با مخاطبانمان دورهمى داشته باشیم وبرایشان توضیح دهیم در این مدت که آن‌ها ما را حمایت کرده‌اند، بر ما چه گذشته است.

خواننده پالت ادامه داد: از طرفى، پالت در این چند سال به سفرهاى مختلفى رفته و تجربیات متفاوتى را هم به‌دست آورده که شاید کسى از آن‌ها اطلاع نداشته باشد. به همین دلیل خواستیم آن‌ها را در این دورهمى با مخاطبانمان که مدت‌ها است با یکدیگر همراهیم، به اشتراک بگذاریم. علاوه بر این، خیلى دوست داریم جلساتى برگزار کنیم که منتقدان ما در آن حضور پیدا کنند و به جاى اینکه در فضاى مجازى ما را نقد کنند، در این جلسات بتوانیم با یکدیگر صحبت کنیم. چراکه شاید، هم ما بتوانیم روىدیدگاه آن‌ها تأثیر بگذاریم و هم آن‌ها باعث پیشرفت ما شوند.

اعضاى پالت در این روز سورپرایز ویژه‌اى را براى هواداران خود ترتیب داده‌اند و بعد از آن، مراسم امضاى آلبوم «آقاى بنفش» که قرار است در پکیجى جدید به همراه اشعار این قطعات عرضه شود، برگزار مى‌شود.

دورهمى با پالت روز سه‌شنبه ٢٩ دی‌ماه ساعت ١٨ در مجتمع تجارى پالادیوم (به آدرس: زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلى، میدان الف، مجتمع تجارى پالادیوم، فروشگاه بوک‌لند) برگزار می‌شود.

کد خبر : ۳۳۹۳۲۰