خبرگزاری کار ایران

بیمار استاندارد؛ بازیگرانش را شناخت

در سریال "بیمار استاندارد" با بابک حمیدیان در نقش بهنام، جواد عزتی در نقش مسعود و اصغر سمسارزاده در نقش پوربنا، شیلا خداداد در نقش ترانه، پوریا پورسرخ در نقش حامد، روح الله کمانی در نقش شهاب و خاطره حاتمی در نقش فریبا قرارداد بسته‌اند.

به گزارش ایلنا، به گفته مسعود ردایی(تهیه‌کننده سریال نوروزی بیمار استاندارد) حضور شیلا خداداد در نقش ترانه، پوریا پورسرخ در نقش حامد، روح الله کمانی در نقش شهاب و خاطره حاتمی در نقش فریبا در این سریال قطعی شده است.

ردایی با اشاره به نگارش بیش از نیمی از فیلمنامه «بیمار استاندارد» توسط بهرام توکلی و آغاز پیش‌تولید کار گفت: لوکیشن‌ها انتخاب و نهایی شدند که همه در تهران از جمله محله‌های انقلاب، پیروزی، بلوار ارتش و ... قرار دارند. عوامل پشت دوربین قطعی شده و از بازیگران بابک حمیدیان در نقش بهنام، جواد عزتی در نقش مسعود و اصغر سمسارزاده در نقش پوربنا، شیلا خداداد در نقش ترانه، پوریا پورسرخ در نقش حامد، روح الله کمانی در نقش شهاب و خاطره حاتمی در نقش فریبا قرار داد بسته شده است. با بازیگران دیگری نیز در حال گفتگو هستیم که با اتمام فیلمنامه در اوایل بهمن ماه کلید بزنیم.

عوامل پشت دوربین این سریال نیز بدین شرح است:

فرشاد گل سفیدی (مدیر تصویربرداری)، علی احمدی (مدیر صدابرداری)، عادل معصومیان (دستیار کارگردان)، علی جودی(برنامه ریز)، (دستیاران کارگردان)، مجید گودرزی (مدیر تولید)، امیر شیبان خاقانی (تدوین گر)، مهناز غنی (طراح لباس)، گلرخ حقیقی (طراح صحنه)، مانی اسکندری (طراح گریم) ، علی سعیدی (مدیر صحنه)، وحید شوکتی (منشی صحنه)، محمدرضا دلنوازی (جانشین تولید)، مجید لعل سنجیان(مدیر تدارکات)، ساناز بصیر( دستیار برنامه ریز) و حسام الدین خلوصی (عکاس).

سریال «بیمار استاندارد» درباره قهرمان داستان (بهنام) فردی تحصیلکرده بازیگری است که با این شیوه درمانی درگیر می‌شود و وارد ماجراهایی می شود که تا به حال تجربه شان نکرده است.

سریال «بیمار استاندارد» به نویسندگی بهرام توکلی و با کارگردانی سعید آقاخانی توسط مسعود ردایی در 14 قسمت 45 دقیقه‌ای برای پخش در نوروز 95 در مرکز گسترش فیلمنامه‌نویسی رسانه ملی تهیه و تولید می‌شود.

کد خبر : ۳۳۸۷۹۱