خبرگزاری کار ایران

نشست کتابخوانی برای نابینایان

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان تهران از نخستین نشست «کتاب‌خوان» ویژه نابینایان استان تهران با حضور دبیرکل و جمعی از معاونان، مشاوران، مدیران کل نهاد و کتابداران تهرانی خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی نیکنام (مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان تهران) گفت: نخستین نشست کتابخوان ویژه نابینایان استان تهران با حضور علیرضا مختارپور (دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور) برگزار می‌شود.

وی افزود: این برنامه از ساعت ۱۴ فردا دوشنبه ۲۱ دی با حضور دبیرکل، معاونین، مشاورین، مدیران کل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و کتابداران استان تهران، در تالار اجتماعات کتابخانه مرکزی پارک شهر برگزار می‌شود.

نیکنام گفت: سلسله نشست‌های «کتاب‌خوان» به منظور اشتراک‌گذاری کتاب‌های خوانده شده و با هدف ترویج و تبلیغ مطالعه در قالب معرفی کتاب برگزار می‌شود و در آن کتابداران، نویسندگان، فعالان فرهنگی، اهالی رسانه، اعضای کتابخانه‌های عمومی و همه علاقه‌مندان به کتاب‌خوانی، به معرفی کتاب‌های موردنظر خود می‌پردازند و در جلساتی که در فضایی صمیمی و با محوریت کتاب برگزار می‌شود، افراد شرکت‌کننده تجربیات مطالعاتی خود را برای استفاده سایر علاقه‌مندان کتاب و کتاب‌خوانی به اشتراک می‌گذارند.

کد خبر : ۳۳۶۸۳۹