خبرگزاری کار ایران

دولتمردان به تماشای «خاطرات و کابوس‌ها...» نشستند

معاون اول رئیس جمهور که شب گذشته به همراه تعدادی از وزرای دولت به تماشای نمایش «خاطرات و کابوس‌های یک جامه دار...» در تالار وحدت نشست.

به گزارش ایلنا، جمعه ۱۸ دی ماه تالار وحدت میزبان اعضا هیات دولت بود که از نمایش «خاطرات و کابوس‌های یک جامه دار از زندگی و قتل میرزا تقی‌خان فراهانی» دیدن کردند.

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور، محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، آخوندی وزیر راه، واعظی وزیر ارتباطات به همراه علی مرادخانی معاون هنری وزیر، مهدی شفیعی مدیرکل هنرهای نمایشی در پایان اجرای این نمایش به پشت صحنه اجرا رفته و با عوامل و دست اندرکاران این اجرا دیدار کردند.

معاون اول رئیس جمهور ضمن خسته نباشید به کارگردان و گروه اجرایی این نمایش گفت: تئا‌تر همیشه برای مردم ایران الهام بخش بوده و همیشه از آن درس گرفته‌اند. باید کمک کنیم که تئا‌تر همیشه حضور پر رونق داشته باشد، هنرمندان تئا‌تر همیشه شاداب باشند و بتوانند کارهای نو و خوب ارائه بدهند.

وی درباره نمایش «خاطرات و کابوس‌های یک جامه دار...» به کارگردانی دکتر علی رفیعی نیز گفت: بالاخره پس از مدت زمان طولانی، توفیق داشتم که تئا‌تر ببینم. این کار هم از نظر متن، هم از نظر کار کارگردانی و هم از نظر بازی، کم نظیر بود. اگر بگویم بی‌نظیر واقعا اغراق نگفته‌ام.

کد خبر : ۳۳۶۵۷۳