خبرگزاری کار ایران

«نقد هرمونتیک بر ادبیات داستانی غرب» منتشر می‌شود

کامران پارسی‌نژاد از چند اثر جدید خود که به زودی منتشر می‌شود خبر داد.

کامران پارسی نژاد (نویسنده و منتقد ادبی) درباره‌ی آثار جدید خود، اظهار داشت: یکی از کتاب‌هایم که هم اکنون زیرچاپ است، مربوط می‌شود به ادبیات داستانی غرب، با عنوان «نقد هرمونتیک بر ادبیات داستانی غرب» که قرار است کانون اندیشه‌ی جوان آن را منتشر کند.

وی ادامه داد: همچنین کتاب دیگری که در حوزه‌ی نوجوان است را نشر فرهنگ اسلامی تجدید چاپ می‌کند. این کتابی قدیمی است به نام «فرصتی برای شیخ» که داستان زندگی شیخ بهایی است.

این نویسنده با اشاره به اینکه مشغول نگارش یک رمان هستم که حدود هفتاد صفحه از آن نوشته شده است، گفت: این یک رمان بزرگسال است با نام « از ویرگول که می‌گذرم». این داستان دربار‌ه‌ یک دانشجو است که دچار لکنت زبان است و با مسائل مختلفی مانند مسائل اعتقادی، هستی شناسی و... درگیر است. او سپس با نقطه نظرات آدم‌های مختلف مواجه می‌شود.

وی در پایان افزود: سعی کردم دغدغه‌ی جوانان ایران را نشان دهم. این رمان هم جنبه‌های اجتماعی، هم روانشناسی و هم فلسفی دارد. بیشتر داستان در فضای ذهنی شخصیت اصلی می‌گذرد. او با مسائلی چون جسم خود، لکنت زبانی که دارد، خانواده و جامعه سروکار دارد. در واقع رمان یک نوع نگاه فلسفی، به مسائل هستی شناسی دارد.

کد خبر : ۳۳۵۳۸۹