خبرگزاری کار ایران

فراخوان اجرای عمومی مرکز تئاتر مولوی منتشر شد

مرکز تئا‌تر مولوی با انتشار فراخوان سال ۹۵ این مجموعه؛ آمادگی خود را برای میزبانی از اجرای نمایش‌های دانشگاهی کشور اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، مرکز تئا‌تر مولوی؛ وابسته به اداره کل فرهنگی و اجتماعی معاونت فرهنگی دانشگاه تهران؛ با افتخار آمادگی مجدد خود را برای میزبانی از اجرای نمایش‌های هنرمندان دانشگاهی کشور اعلام می‌دارد. این مرکز از تمامی دانشجویان، استادان و هنرمندان فرهیختهٔ عرصه هنر نمایش که با صبوری و همدلی در مراحل مختلف بازسازی این تئا‌تر را یاری کردند، سپاسگزاری کرده و امیدوار است حضور مجدد این تالار پرقدمت در حوزه‌های مختلف هنر نمایش، گام جدی دیگری را در توسعهٔ تئا‌تر دانشگاهی رقم زند.

علاقمندان به اجرا در این مرکز در سال ۱۳۹۵ می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی مرکز تئا‌تر مولوی؛ فرم‌های مربوطه را تکمیل کرده و با ارسال مستندات مورد نیاز، به صورت رسمی درخواست اجرای خود را برای سال آینده ثبت نمایند.

امید آنکه در سایه الطاف حضرت حق و با مشارکت و همراهی دانشجویان، استادان و هنرمندان نمایش کشور، زمینه ارائهٔ شایستهٔ «تئا‌تر دانشگاهی» بیش از پیش فراهم آمده و این حرکت نقشی بسزا و موثر را در اعتلای هنر تئا‌تر در ایران اسلامی ایفا کند.

اولویت‌ها

-توجه به مفاهیم ارزشمند فرهنگ ایرانی – اسلامی.

- بهره‌مندی از جلوه‌های غنی ادبیات کهن و معاصر تمدن ایرانی - اسلامی

- توجه و تحقیق در مسائل اجتماعی و ارزش‌های اخلاقی.

- توجه به مسائل و موضوعات نسل جوان و خصوصاً پرداختن به مسائل دانشجویان.

- توجه به موضوعات مربوط به جهان معاصر و بشر امروز، به ویژه نفی خشونت، افراطی‌گری، تروریسم، استعمار و توجه به افق‌های صلح و آرامش در جهان

-تاکید بر شیوه‌های خلاقه و علمی در اجرا و استفاده از آموزه‌های نظری دانشگاه برای خلق آثار بدیع.

شرایط عمومی

- کلیهٔ هنرمندان دانشگاهی علاقمند به اجرا در این مرکز حداکثر تا تاریخ ۱۵/۱۱/۱۳۹۴ می‌توانند از طریق پایگاه اینترنتی مرکز تئا‌تر مولوی به آدرس www. molavitheatre. com

 و یا به صورت مراجعه حضوری به مرکز تئا‌تر مولوی (شنبه تا پنجشنبه، از ساعت ۱۰ تا ۱۵) مراحل ثبت درخواست خود را انجام دهند. (در صورت تمایل به مراجعه حضوری، خواهشمند است ابتدا به پایگاه اینترنتی یاد شده رجوع کرده و از قسمت آیین نامه اجرایی از ضوابط و فرایند انتخاب آثار و مقررات اجرایی مرکز تئا‌تر مولوی و مدارک مورد نیاز برای ثبت درخواست آگاهی حاصل نمائید.)

 - نتیجه بررسی درخواست‌ها در اسفندماه سال جاری اعلام خواهد شد. یادآوری می‌شود، تائید قطعی هر اجرا و ثبت آن در جدول برنامه‌های سال آینده، پس از بازبینی اثر (به صورت حضوری و یا از طریق مشاهدهٔ فیلم نمایش) صورت خواهد گرفت.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند همه روزه غیر از روزهای تعطیل از ساعت ۱۰ الی ۲۰ به مرکز تئا‌تر مولوی به آدرس خیابان انقلاب، خیابان ۱۶ آذر، شماره ۱۶ مراجعه نموده و یا با شماره تلفن ۶۱۱۱۲۲۸۰ تماس حاصل نمایند.

کد خبر : ۳۳۵۳۷۸