خبرگزاری کار ایران

تقدیر دفتر مقام معظم رهبری از رادیو نمایش/پخش «کافه پرواز» از فردا

asdasd
کد خبر : ۳۳۴۷۵۱

کارگروه تخصصی هنر و معماری شورای فرهنگی دفتر مقام معظم رهبری از اداره کل هنرهای نمایشی رادیو و رادیو نمایش تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام رضا غلامی، دبیر شورای فرهنگی دفتر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) طی یادداشتی در کارگروه تخصصی هنر و معماری این شورا از اداره کل هنرهای نمایشی رادیو در خصوص تولید بسته‌های شنیداری کتاب‌های «دختر شینا»، «آن بیست و سه نفر» و «فرنگیس» که توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است، تقدیر کرد.

برجسته سازی آثار دفاع مقدس در قالب برنامه های نمایشی و کتاب صوتی در سال ۹۴ در دستور کار رادیو نمایش قرار گرفته است و تاکنون علاوه بر تولید بسته های شنیداری، سریال های نمایشی رادیویی فاخری نیز تولید شده که با استقبال شنوندگان رادیویی مواجه شده است.

از روز یکشنبه ۱۳ دی ماه، سریال رادیویی «کافه پرواز» که به داستان هایی در کافه‌ای از فرودگاه اشاره دارد از رادیو نمایش پخش می شود.

این سریال رادیویی نوشته هدیه رضایی و لیدا شیرمرد به زندگی و تصمیمات مسافران و افرادی که در کافه نزدیک فرودگاه هستند، می پردازد. این کافه توسط یک زوج جوان اداره می شود که ناخواسته و خواسته درگیر اتفاقاتی می شوند که برای مسافرین رخ می دهد.

مجموعه‌ رادیویی «کافه پرواز» به کارگردانی مجید حمزه و تهیه کنندگی ژاله محمدعلی با هنرنمایی مینو جبارزاده، رامین پور ایمان، مهرداد مهماندوست، مهرخ افضلی، فریدون محرابی، محمد پورحسن، فریبا طاهری، بهرام سروری نژاد، سیما خوش چشم، احمد ایرانیخواه و تعداد دیگری از هنرمندان اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است.

این سریال رادیویی به صدابرداری علی حاجی نوروزی و افکت نرگس موسی پور از روز یکشنبه ساعت ۱۳:۰۰ روی آنتن رادیو نمایش می رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز