خبرگزاری کار ایران

حمایت انجمن سینمای جوان از کارگاه‌های جشنواره خورشید

انجمن سینمای جوانان ایران از برگزاری کارگاه‌های تخصصی بین‌المللی پنجمین جشنواره فیلم کوتاه مستقل خورشید حمایت می‌کند.

به گزارش ایلنا، طبق تفاهم نامه انجام شده بین مدیر انجمن سینمای جوانان ایران و دبیر جشنواره فیلم کوتاه مستقل خورشید، این انجمن از برگزاری کارگاه‌های تخصصی آموزشی این جشنواره حمایت می‌کند.

مهدی یارمحمدی (دبیر جشنواره خورشید) گفت: باتوجه به نگاه فرهنگی مدیران انجمن سینمای جوانان ایران به موضوع آموزش و تجربه‌گرایی، این تفاهم نامه با هدف ارج نهادن به دانش آکادمیک و گسترش نگاه تجربه‌گرایی فیلمسازان فیلم کوتاه کشور انجام شده است و طبق این تفاهمنامه هنرجویان انجمن سینمای جوانان ایران با شرایط ویژه‌ای می‌توانند در این کارگاه‌ها ثبت نام و شرکت کنند.

پنجمین جشنواره فیلم مستقل خورشید، با هدف ارتقای سطح دانش و آگاهی فیلمسازان فیلم کوتاه و مستند ایرانی براساس استانداردهای روز جامعه بین‌المللی و با تمرکز بر سینمای مستقل و تجربی، همزمان با برگزاری این جشنواره از ۲۲ الی ۲۵ دیماه سال جاری، ۷ کارگاه تخصصی آموزشی شامل: ۲ آتلیه و ۵ مستر کلاس، با حضور اساتید دانشگاه‌های پاریس (سوربن) و بروکسل و سینماگران برجسته بین‌المللی برگزار می‌کند.

علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت این جشنواره به نشانی www. khorshidfilmfestival. com از جزئیات بیشتر درباره برگزاری این کارگاه‌ها مطلع شوند و از طریق شماره‌های ۰۹۳۶۱۳۱۳۹۰۹ و ۶۶۷۰۳۳۸۶ نسبت به ثبت نام در این کارگاه‌ها اقدام نمایند.

 «پنجمین جشنواره فیلم کوتاه مستقل خورشید» به عنوان رویداد ویژه سینمای مستقل تجربی در کشور، ۲۲ الی ۲۵ دی ماه سال جاری در پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری در تهران برگزار می‌شود.

کد خبر : ۳۳۱۶۵۹