خبرگزاری کار ایران

صداوسیما؛ بهرام رادان و قطب‌الدین صادقی را ممنوع التصویر کرد

کارگردان فیلم حکایت عاشقی در مراسم اکران مردمی این فیلم گفت: دلایل ممنوع التصویری بهرام رادان و قطب‌الدین صادقی در تلویزیون را نمی‌دانم.

 به گزارش ایلنا، احمد رمضان‌زاده (کارگردان حکایت عاشقی) که به همراه دیگر عوامل، در میان مردم به تماشای این فیلم نشستند؛ قبل از اکران مردمی این فیلم گفت: در مسیری که به اینجا می‌آمدم فهمیدم که آنونسی که برای تبلیغ فیلم، به تلویزیون داده بودیم به دلیل حضور «بهرام رادان» و «قطب‌الدین صادقی» که به نوعی ممنوع التصویر شده‌‌اند؛ پخش نمی‌شود. یکی از نکاتی که برای این‌گونه فیلم‌ها مهم است همین تیزرهای تبلیغاتی است؛ چرا این افراد ممنوع التصویر می‌شوند را واقعاً نمی‌دانم.  

وی افرود: وقتی‌که یک فیلم پروانه ساخت می‌گیرد و تأیید می‌شود و با این همه سختی و زحمت ساخته می‌شود و برای اکران آماده می‌شود؛ بعد می‌فهمی که بازیگرت ممنوع التصویر شده است.

کارگردان «حکایت عاشقی» تأکید کرد: فیلم‌های این چنینی که سالن‌هایی به آنها اختصاص می‌دهند؛ یکی سینما آزادی که از آن حوزه هنری و دیگری سینما فرهنگ که از آن بنیاد سینمایی فارابی است، به «حکایت عاشقی» گفتند که این یک فیلم فرهنگی است و برایم سؤال است که چرا تاکنون نه سینما آزادی و نه سینما فرهنگ را به اکران این فیلم اختصاص نداده‌اند. خودتان فیلم را می‌بینید و قضاوت می‌کنید که این فیلم، یک فیلم فرهنگی هست یا نه.

«حکایت عاشقی» هم اکنون در سینماهای تهران، همچون؛ پردیس سینمایی کوروش، پردیس سینمایی ملت، زندگانی، اریکه ایرانیان، چهارسو، کیان، ماندانا، شکوفه، مرکزی، قدس و پردیس ایران روی پرده است و مردم برای دیدن این فیلم و خرید آنلاین بلیت و رزروآن می‌توانند به سایت «سینما تیکت» به آدرس اینترنتی www.cinematicket.org مراجعه کنند.

کد خبر : ۳۳۱۰۰۶