خبرگزاری کار ایران

در دومین نشست ـ پژوهش نقد فیلم؛

کتابداران به تماشای «451 درجه فارنهایت» می‌نشینند

دومین نشست ـ پژوهش نقد فیلم با عنوان «به تماشای کتاب» با نمایش و برگزاری جلسه نقد و تحلیل فیلم «451 درجه فارنهایت» ساخته فرانسوا تروفو برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، دومین نشست – پژوهش نقد فیلم با عنوان «به تماشای کتاب» ساعت 15:30 روز شنبه چهاردهم آذر با نمایش و برگزاری جلسه نقد و تحلیل فیلم «451 درجه فارنهایت» ساخته فرانسوا تروفو و با حضور محمد خندان (پژوهشگر حوزه مطالعات خواندن)؛ نریمان افشاری (پژوهشگر حوزه زیبایی‌شناسی هنر و منتقد فیلم) به همراه جمعی از کتابداران در فرهنگسرای ابن‌سینای تهران برگزار می‌شود.

سلسله نشست ـ پژوهش‌های نقد فیلم‌ با مضمون کتاب و مطالعه، با عنوان «به تماشای کتاب» با توجه به ضرورت استفاده از شیوه‌هایی متنوع برای جذب مخاطب به کتابخانه‌ها توسط معاونت برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با مشارکت سازمان فرهنگی ‌هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود.

سلسله نشست ـ پژوهش‌های «به تماشای کتاب» به صورت ماهانه، به همت اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران و به میزبانی فرهنگسرای ابن‌سینا برگزار می‌شود و کتابداران، مخاطبین ویژه آن خواهند بود. در این نشست‌ها، با حضور کارشناسان حوزه کتاب و منتقدان و صاحب‌نظران حوزه سینما ‌تلاش می‌شود شیوه‌ای از نقد فیلم به کتابداران آموزش داده شود؛ تا با بهره‌گیری از آن، خدمات بهتری برای مراجعان فراهم آورند.

نخستین برنامه این نشست روز شنبه شانزدهم آبان با پخش فیلم The pegemaster برگزار شد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی BeTamashayeKetab.ir مراجعه کنند.

کد خبر : ۳۲۶۶۹۹