خبرگزاری کار ایران

جشنواره «مونولیو» ویژه پاییز برگزار می‌شود

«گروه تئا‌تر لیو» نخستین فصل از «ششمین جشنوارۀ مستقل مونولیو» را از ۱۲ تا ۲۰ آذر ماه، در سالن تئا‌تر «موج نو» برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا، ششمین دوره از «جشنوارۀ مستقل مونولیو» با تغییر شکل نسبت به دوره‌های گذشته، به صورت «چهار فصل» و در دو بخش «رقابتی» و «غیررقابتی» برگزار می‌شود.

این جشنواره که به اجرای نمایش‌های «مونولوگ» و «مونودرام» اختصاص دارد، از پاییز سال ۹۴ آغاز می‌شود و تا تابستان سال آینده ادامه خواهد داشت. هر فصل از این جشنواره، در یکی از سالن‌های خصوصی تئا‌تر ایران برگزار خواهد شد.

 در نخستین فصل از این جشنواره ۹ نمایش، در ۲ سانس، روی صحنه خواهند رفت وعلاقمندان به دیدن این آثار، می‌توانند از هماکنون برای پیش خرید بلیت این نمایش‌ها از سایت www.tik8.com استفاده کنند یا از ۱۲ آذر ماه، برای دیدن این نمایش‌ها به سالن «موج نو» واقع در خیابان شریعتی، ابتدای خیابان می‌رداما، خیابان رودبار شرقی، پلاک ۵۷ مراجعه کنند.

بلیت نمایش‌های این جشنواره در زمان پیش فروش با «۲۰ درصد تخفیف» ارائه می‌شود و جدول برنامه‌های این فصل، همراه با این خبر در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

جشنوارۀ «مونولیو» نخستین جشنوارۀ خصوصی تئا‌تر ایران است که برگزاری آن بیش از شش سال تدوام داشته است.

این جشنواره از سال ۱۳۸۹ توسط «گروه تئا‌تر لیو» و با هدف مطالعه، تعمیق در مفاهیم و توسعۀ تجربیات جدید در زمینۀ قابلیت‌های نمایش‌های مونولوگ یا مونودرام و کشف استعدادهای تازه در حوزۀ نویسندگی، کارگردانی و بازیگری تئا‌تر شکل گرفته و تاکنون منجر به تولید بیش از ۷۰ اثر نمایشی جدید و نگارش بیش از ۶۰۰ نمایش‌نامۀ تازه در تئا‌تر ایران شده است.

در ششمین دوره از «جشنوارۀ مستقل مونولیو» بیش از ۳۵۰ نمایش‌نامه به دبیرخانۀ این جشنواره ارسال شده که از میان آن‌ها، ۳۷ نمایشنامه برای بررسی بیشتر و بازبینی انتخاب شده‌اند. منتخب این آثار، در کنار آثاری از هنرمندان مهمان و چند نمایش بین‌المللی، طی چهار فصل در این جشنواره روی صحنه خواهند رفت.

کد خبر : ۳۲۵۷۴۳