خبرگزاری کار ایران

اطلاعیه روابط عمومی تئاتر شهر درباره توقف نمایش «ترور»

روابط عمومی مجموعه تئا‌تر شهر با صدور اطلاعیه‌ای پیرامون انتشار خبر توقف نمایش «ترور» توسط کارگردان این اثر نمایشی توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش ایلنا، در متن این اطلاعیه آمده است:

پیرو اعلام آقای حمیدرضا نعیمی کارگردان نمایش «ترور» در پایان اجرای سه‌­شنبه ۳/۹/۹۴ این اثر مبنی بر ادامه ندادن اجرا توسط ایشان، روابط عمومی مجموعه تئاترشهر جهت تنویر افکار عمومی موارد ذیل را اعلام می‌­دارد:

به اطلاع می‌رساند که مجموعه تا‌تر شهر، در طی مدت تمرین و اجرای نمایش مذکور، بیشترین همکاری را با حداکثر ظرفیت، در طی مدت تمرین و اجرای نمایش، به عمل آورده و کلیه عوامل فنی، امکانات و تجهیزات برای ایشان مهیا بوده است.

اما، متاسفانه حاشیه‌سازی‌های مکرر کارگردان نمایش به کارکنان زحمتکش این مجموعه بر مبنای استشهاد‌ها و گزارش‌های موجود و ایجاد فضایی منفی بر مبنای توهم توطئه، فضا را روز به روز برای همکاری مناسب، تنگ‌تر و تنگ‌تر ساخت.

اما مدیریت و کارکنان مجموعه تئاترشهر در سکوت به این همکاری برای پاسخگویی به درخواست‌های گروه ادامه دادند که یکی از اصلی­‌ترین نمونه‌های آن تغییر مکان پیشانی سالن اصلی علیرغم هشدارهای مکرر امنیتی بود که به لحاظ مادی و به ویژه معنوی باعث خسارت به مجموعه گردید.

گویا متاسفانه این بردباری و سکوت، از سوی کارگردان نمایش، به درستی معنا نشده و باعث بهانه جویی‌های هرچه بیشتر، هتاکی و بی‌احترامی و جوسازی و دروغ‌پردازی، نه فقط بر علیه تا‌تر شهر بلکه کل مرکز هنرهای نمایشی و معاونت محترم هنری شده است.

ضمن ابراز تأسف از رفتار غیرحرفه‌ای کارگردان این نمایش، اعلام می‌دارد تئاترشهر فقط میزبان تماشاگرانی است که برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه بلیت تهیه کرده‌اند و صمیمانه از تماشاگران فهیم تئا‌تر که سرمایه‌های اصلی این هنر هستند پوزش می‌­طلبد.

و با توجه به استشهادات موجود، گزارش‌های متعدد حراست محترم مرکز هنرهای نمایشی، این مجموعه حق شکایت در خصوص این موارد را برای خود محفوظ می‌دارد.

کد خبر : ۳۲۵۳۰۰