خبرگزاری کار ایران

دبیر جشنواره فیلم فجر با حضور در غرفه ایلنا اعلام کرد:

ستاد برگزاری جشنواره تا 5 روز آینده معرفی می‌شود

محمد حیدری دبیر سی وچهارمین جشنواره فیلم فجر با حضور در غرفه ایلنا در بیست ویکمین نمایشگاه مطبوعات اعلام کرد که تا 5 روز آینده تمامی بخش‌های جشنواره مشخص ومعرفی می‌شود.

حیدری در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به آخرین وضعیت جشنواره فیلم فجر گفت: بعد از بررسی گزینه‌های مختلف و مشورت با اهالی رسانه سیدصادق موسوی به عنوان مدیر روابط عمومی معرفی شد.

وی ادامه داد: تا 5 روز آینده تمامی ستاد برگزاری جشنواره فیلم فجر معرفی می‌شوند و فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

حیدری با اشاره به اینکه هم اکنون در موسسه رسانة‌های تصویری مستقر شده است گفت: دبیرخانه این جشنواره در موسسه فعالیت خود را آغاز کرده و به زودی جلسات ما نیز در این موسسه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: بعد از معرفی ستاد برگزاری به صورت مفصل جزئیات جشنواره اعلام می‌شود اما به صورت کلی آنچه که قصد داریم امسال برگزار کنیم این است که یک جشنواره قوی با نقاط مثبت باشد و مشکلات سال‌های قبل را نداشته باشد.

حیدری افزود: آسیب‌شناسی پیرامون دوره‌های گذشته جشنواره انجام شده و امسال قصد داریم با یک رویکرد جدید و با استفاده از جوان‌ها به سمتی حرکت کنیم که جشنواره آسیب‌های گذشته را نداشته باشد.

وی ادامه داد: همچنین می‌خواهیم حرمت پیشکسوتان حفظ شود زیرا جایگاهی که امروز سینمای ایران پیدا کرده مرهون زحمات آنهاست.

حیدری افزود: آنچه که اهالی سینما در باره جشنواره فیلم فجر تاکید و انتظار دارند این است که جشنواره با نظمی برگزار شود که این نظم و برنامه‌ریزی کاملا مشهود و قابل دیده‌شدن باشد

وی ادامه داد: نگاه نویی به جشنواره امسال داریم و فقط قصد تغییر نداریم بلکه می‌خواهیم تغییراتی بدهیم که جشنواره رشد کند.

حیدری افزود: به زودی خبرهایی می‌دهیم تا مشخص شود ما در این مدت بیکار نبوده‌ایم بلکه چراغ خاموش حرکت کرده‌ایم.

کد خبر : ۳۲۰۷۳۵