خبرگزاری کار ایران

در غرفه ایلنا مطرح شد:

علی مسعودی: داستان تفنگ سربازی را در سری جدید خندوانه تعریف می‌کنم

علی مسعودی (کمدین) با حضور در غرفه ایلنا در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات در پاسخ به این سوال که آیا قصد ندارد نقش جدی ایفا کند، گفت: دوست دارم نقش جدی بازی کنم اما باید به من پیشنهاد شود.

 علی مسعودی در گفتگو با خبرنگار ایلنا افزود: از منظر بعضی کارگردان‌ها دادن نقش جدی به یک بازیگر کمدی ریسک است اما اگر این ریسک جواب بدهد شاهد نقش‌های متفاوتی خواهیم بود مانند بازی امیر جعفری در میوه ممنوعه و مجید صالحی در استراحت مطلق.

مسعودی درباره حضورش در خندوانه گفت: نمی‌دانم در دوره جدید خندوانه حضور دارم یا خیر. در دوره قبلی از آنجا که رامبد جوان مرا می‌شناخت به من پیشنهاد داد  ومن به برنامه‌ آمدم اما نمی‌دانم برای سری جدید چه برنامه‌ای دارد.

مسعودی با اشاره به اینکه قصد دارد در فیلمی از سیروس حسن‌پور بازی کند، گفت: دوست دارم کارگردانی را تجربه کنم. سال‌ آینده یک فیلم سینمایی را کارگردانی می‌کنم البته امکان دارد به جای فیلم سینمایی یک سریال تلویزیونی نیز بسازم.

مسعودی ادامه داد: دو مقطع از زندگی خودم که بین سال‌های ۷۴ و ۸۱ بود و سال ۹۰ تا ۹۳ را خیلی دوست دارم.

وی بازخوردهای خندوانه را در جامعه بسیار مثبت دانست و افزود: قطعا این بازخوردهای مثبت نتیجه یک روند مثبت و تاثیرگذار بوده است.

مسعودی درباره تعریف داستان تفنگ معروف سربازی در برنامه خندوانه که قولش را به بینندگان داده بود، گفت: این خاطره برای دوران سربازی من نیست و متعلق به یکی از دوستان است که وی نیز از پدرش نقل کرده ‌است. قصد دارم آن را در اولین جلسه برنامه در سری جدید خندوانه تعریف کنم به شرطی که به این برنامه دعوت شوم.

کد خبر : ۳۲۰۵۶۶