خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی دومین سوگواره «خمسه» معرفی شد

دبیر دومین سوگواره هنرهای نمایشی و آئین‌های مذهبی «خمسه» طی حکمی امیرحسین شفیعی را به عنوان دبیر اجرایی این رویداد هنری منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، در متن این حکم آمده است: «محرم و صفر در متن زندگی شیعه و درعمق باورهای پاک آن جریان داشته و نهضت کربلا درطول چهارده قرن با کوثری زلال و عمیق، سیراب کننده‌ی جان‌ها بوده است.

هم اکنون نیز عاشورا کانونی است که میلیون‌ها دایره‌ی مختلف از ارزش‌ها، احساس‌ها، عاطفه‌ها، خردها و اراده‌ها برگرد آن می‌چرخد و پرگاری است که عشق را ترسیم می‌کند.

دومین سوگواره هنرهای نمایشی وآئین های مذهبی «خمسه» با هدف حمایت از هنرمندان و پدیدآورندگان آثار آئینی و مذهبی و ارتقاء اخلاق شهروندی با بهره‌گیری از فرامین ائمه اطهار(ع) و نیز ایجاد بستر مناسب در جهت تولید و ارائه نمایش‌های دینی و مذهبی برگزار می‌شود.

با توجه به سوابق، تجربیات و دانش تخصص، جنابعالی به عنوان دبیر اجرایی دومین سوگواره هنرهای نمایشی و آیین‌های مذهبی خمسه منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال و مدد اهل بیت (ع) در پیشبرد اهداف سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران موفق باشید.»

دومین سوگواره هنرهای نمایشی و آئین‌های مذهبی «خمسه» با حمایت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و به دبیری علی اصغر خسروی از ۸ الی ۲۵ آذر ماه در تهران برگزار می‌شود.

کد خبر : ۳۱۸۸۵۳