خبرگزاری کار ایران

قطار «مسافران شب خوشبختی» به کانون پرورش فکری رسید

«مسافران شب خوشبختی» از تولیدهای جدید تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری میزبان گروه سنی نوجوان می‌شود.

به گزارش ایلنا، انوش معظمی و حجت‌الله ناظری نویسندگی این نمایش را برعهده داشته‌اند و کار طراحی و ساخت دکور و عروسک‌های آن بر عهده عادل بزدوده بوده است.

نمایش «مسافران شب خوشبختی» یکی از وقایع عاشورا را روایت می‌کند که در آن دو نفر از افراد حاضر در این حادثه یکی در سپاه امام حسین(ع) و دیگری در لشکر دشمن دچار تردید می‌شوند و نیروهای خیر و شر راه خوشبختی و شقاوت برای آن‌ها بازگو می‌کنند. وسوسه‌های شیطانی و وعده‌های دنیایی و غلبه بر شرایط تصمیم‌گیری را برای آن‌ها دشوار می‌کند اما در پایان آن دو تصمیم خود را می‌گیرند که...

در این نمایش الهه زاده‌محمدی، مریم خاکسارتهرانی، نینا فرشادی، نرگس صفامنش، راشین رضایی، نیلوفر خادم‌خصال، دنیا قاسمی، مهیار ابوطالبی، داریوش کردمافی و نوید عباس‌زاده به عروسک‌گردانی و ایفای نقش می‌کنند.

هم‌چنین آهنگ‌سازی این اثر که مناسب گروه سنی نوجوان است، توسط محسن حسینی انجام گرفته و پوستر نمایش «مسافران شب خوشبختی» را نیز خسرو اشتری طراحی کرده است.

این نمایش همه روزه به جز شنبه‌ها صبح ها ساعت 10 ویژه مدارس و بعد از ظهرها ساعت 19 در تالار بوستان مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در پارک لاله تهران اجرا می‌شود.

علاقه‌مندان برای ذخیره بلیت و دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌ تلفن‌های 09387337555 و 88980721 تماس بگیرند.

کد خبر : ۳۱۸۸۲۳