خبرگزاری کار ایران

انتصاب مدیران جدید در شبکه دو

محمدرضا جعفری جلوه در احکامی؛ مدیر گروه «خانواده و فرهنگ» و مدیران «پخش» و «تولید و فنی» شبکه دو را منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، در حکم مریم جلالی به عنوان مدیر گروه فرهنگ و خانواده  که به امضای محمدرضا جعفری جلوه رسیده است، ‌ آمده: نظر به‌مراتب تعهد، دانش، ذوق و تلاش خلاقانه سالیان شما در عرصه‌های مختلف صداوسیما و با عنایت به اهمیت نهاد خانواده به‌عنوان نهاد بنیادین اجتماعی و به‌ویژه نقش فرهنگ‌ساز آن و نیز سوابق مؤثر سرکار عالی در این حیطه بدینوسیله و بر طبق ساختار جدید به‌عنوان مدیر گروه خانواده و فرهنگ شبکه دو سیما منصوب می‌شوید.

جعفری جلوه از یدالله سلطانیان سرپرست واحد تولید و فنی این شبکه قدردانی و وی را در سمت مدیر پخش شبکه ابقا کرد. در حکم سلطانیان آمده: اینک که به اقتضای شرایط و ضرورت تثبیت عرصه‌های مختلف فعالیت عزیزی دیگر مدیریت تولید و فنی شبکه را بر عهده خواهند گرفت شایسته است از خدمات مسئولانه و مشفقانه جنابعالی به سبب ماه‌ها سرپرستی این عرصه قدردانی نموده و برای شما در مسئولیت سنگین پخش که به شایستگی همچنان عهده‌دار آن هستید توفیق روزافزون مسئلت نمایم.

سید محسن عارف کشفی نیز از سوی محمدرضا جعفری جلوه به سمت مدیر تولید و فنی شبکه دو منصوب شد.

در بخشی از حکم مدیر شبکه دو به سید محسن عارف کشفی آمده است: نظر به‌مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی در عرصه‌های گوناگون رسانه ملی و بنا بر هماهنگی با رئیس محترم مرکز تولید و فنی سیما بدین‌وسیله به‌عنوان مدیر تولید و فنی شبکه دو منصوب می‌شوید.

بدیهی است رویکردهای جدید سازمان در بهینه‌سازی ساختار‌ها، چابک سازی عملیات، افزایش بهره‌وری و پیاده‌سازی سیستم‌های نوین رسانه‌ای پیشاروی و در انتظار اقدامات ماست که برای شما در این عرصه و ایفای نقش‌های مفروض آرزوی موفقیت می‌نمایم.

کد خبر : ۳۱۸۵۹۹