خبرگزاری کار ایران

فیلم‌ها در هفته‌ی گذشته چقدر فروختند؟

تغییر نکردن محسوس کفِ فروش و آغاز اکران 5 فیلم جدید

به دلیل تعطیل بودن سالن‌های سینما از پنجشنبه هفته گذشته 29 مهرماه تا سه شنبه پنجم آبان‌ماه تغییر زیادی در میزان فروش فیلم‌های روی پرده حاصل نشده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در هفته گذشته میزان فروش فیلم "مزارشریف" به 431 میلیون تومان رسید همچنین میزان فروش فیلم 360 درجه به بیش از 250 میلیون تومان و فیلم "قندون جهیزیه" به یک میلیارد و 269 میلیون و 464 میلیون تومان رسید.

در این میان میزان فروش فیلم "محمد رسول‌الله (ص)" که در هفته گذشته به مرز 10 میلیارد تومان رسیده بود؛ در این هفته از 11 میلیارد تومان عبور کرد و یکی از دلایل اصلی آن این بود که سالن‌های سینما برای فیلم‌های دیگر تعطیل بود و به‌جز روزهای تاسوعا و عاشورا که همه سالن‌ها تعطیل بودند؛ در سایر ایام عزاداری سالن‌های نمایش‌دهنده این فیلم به فعالیت خود ادامه می‌داد. فیلم "دلتنگی‌های عاشقانه" با فروش نزدیک به 170 میلیون تومانی خود همچنان به نمایش خود ادامه می‌دهد.

در هفته گذشته فیلم سینمایی "دوران عاشقی" با فروشی بیش از 2 میلیارد و 220 میلیون تومان از سرگروهی اکران خداحافظی کرد. همچنین 5 فیلم "چهارشنبه 19 اردیبهشت" به کارگردانی وحید جلیلوند، "پدرآن دیگری" به کارگردانی یدالله صمدی، "ماهی سیاه کوچولو" به کارگردانی مجید اسماعیلی، "عاشق‌ها ایستاده می‌میرند" به کارگردانی شهرام مسلخی و "ارغوان" به کارگردانی امید بنکدار و کیوان علی‌محمدی اکران خود را از روز سهشنبه 5 آبان آغاز کردند.

"چهارشنبه 19 اردیبهشت" تاکنون به میزان فروشی حدود هفت میلیون و 648 هزار تومان، "پدر آن دیگری" دو میلیون و 563 میلیون تومان دست یافته‌اند که هرچند برای اکران افتتاحیه و آغاز نمایش فروش خیلی موفقیت‌آمیزی نیست اما می‌تواند امیدوارکننده باشد.

"ماهی سیاه کوچولو" نیز در چند روز ابتدایی اکران به فروشی معادل 763 هزارتومان و "عاشق‌ها ایستاده می‌میرند" به فروشی معادل 332 هزار تومان دست یافته‌اند.

کد خبر : ۳۱۷۳۰۶