خبرگزاری کار ایران

علی برازنده؛ فیلمبردار «سیانور» شد

«سیانور» فیلم جدید بهروز شعیبی این روز‌ها در مرحله پیش‌تولید قرار دارد و به تازگی عوامل تولید این فیلم که به زودی کلید می‌خورد، مشخص شدند.

 به گزارش ایلنا، این فیلم که یک عاشقانه پلیسی است، دومین کار بلند سینمایی بهروز شعیبی محسوب می‌شود که تهیه‌کنندگی آن را مانند فیلم قبلی او «دهلیز» سیدمحمود رضوی برعهده دارد.

عوامل تولید این فیلم که فیلمنامه آن توسط مسعود احمدیان نوشته شده است، عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: علی برازنده، صدابردار: کامران کیان ارثی، طراحان گریم: زهرا و فاطمه کمالی، طراح صحنه و لباس: آیدین ظریف، مدیر تولید: شهاب علی بخشی، دستیار اول کارگردان: صالح غربی جوان، برنامه‌ریز: علی صابری، بازیگردان: علی صلاحی، مشاور رسانه‌ای: بیتا موسوی، مدیر تدارکات: حمید زرقومی.

قصه «سیانور» در دهه ۵۰ می‌گذرد و محور اصلی آن زندگی عاشقانه یک زوج است که در آن دوره زمانی به تصویر کشیده می‌شود.

انتخاب بازیگران این فیلم که بسیار پرلوکیشن و پر بازیگراست ادامه دارد و به زودی ترکیب آن اعلام خواهد شد. فیلمبرداری «سیانور» در تهران و چندین شهرستان انجام می‌شود.

بهروز شعیبی قبل از مجموعه پرمخاطب «پرده نشین» که سال گذشته از شبکه اول سیما پخش شد، فیلم «دهلیز» را کارگردانی کرد. او برای اولین فیلم بلند سینمایی خود جوایز متعددی دریافت کرد.

این فیلم محصول موسسه سینمایی سیمای مهر است.

کد خبر : ۳۱۳۸۵۴