خبرگزاری کار ایران

استانداردسازی محیط کار موضوع رادیو اقتصاد

رادیو اقتصاد در برنامه "کار و کارگر" چهارشنبه 22 مهرماه با موضوع استانداردسازی محیط کار روی آنتن می‌رود.

به گزارش ایلنا؛ هادی ابوی، دبیر کل کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران، محمدعطاردیان، عضو کانون عالی کارفرمایان به همراه یکی از مسئولین وزارت کار در برنامه فردا پیرامون الزامات حفاظت فنی و بهداشتی کار در محیط کار گفتگو می‌کنند.

از دیگر موضوعات در این برنامه می‌توان به بررسی کارگاه‌های مشمول کمیته حفاظت فنی و بهداشتی، چگونگی انتخاب اعضای کمیته و وظایف آنان و همچنین وظایف ادارات بازرسی وزارت کار و موارد مرتبط با استانداردسازی محیط کار اشاره کرد.

در بخش دوم برنامه سعید ناصری، عضو مراجع حل اختلاف وزارت کار به عنوان نماینده کارگران و استاد دانشگاه در این برنامه در خصوص یک ماده قانون کار جهت اطلاع و آگاهی کارگران و کارفرمایان (آیین دادرسی کار) صحبت می‌کند.

این برنامه کاری از گروه کسب و کار به تهیه‌کنندگی غلامرضا عزتی چهارشنبه ساعت ۲۰: ۰۰ به مدت ۵۵ دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

 برنامه «کار و کارگر» برنامه‌ای ویژه تمام کارگران کشور با هدف پاسخگویی به سئوالات و دغدغه‌های کارگران و ارائه آخرین اخبار این حوزه است.

حل مشکلات کارآفرینی در رادیو اقتصاد

رادیو اقتصاد در برنامه «جزر و مد» چهارشنبه ۲۲ مهر ماه، با حل مشکلات کارآفرینی در حوزه صنعت دانش بنیان همراه شنوندگانش می‌شود.

محمود آسیاچی، کار‌شناس مدیریت استراتژیک به ارائه راه‌حل‌های مشاوره‌ای برای گشایش در کارآفرینی بهتر می‌پردازد.

این برنامه کاری از گروه کسب و کار به تهیه‌کنندگی اعظم السادات جعفرآبادی شنبه و دوشنبه و چهارشنبه ساعت ۸: ۳۰ به مدت ۳۰ دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

وضعیت زنجیره تامین تجهیزات صنعتی

رادیو اقتصاد در برنامه «چهارسوق» چهارشنبه ۲۲ مهر ماه، به سراغ وضعیت زنجیره تامین تجهیزات صنعتی می‌رود.

امیر عباس اختراعی، عضو هیئت مدیره انجمن سازندگان تجهیزات صنعتی، محسن باغبان‌زاده، دبیر انجمن سازندگان تجهیزات صنعتی، دکتر مسعود تجریشی، عضو هیئت مدیره انجمن و نیز دکتر میرزاده، کار‌شناس اقتصادی در برنامه فردا بازار مصرف داخلی و شبکه توزیع در تجهیزات صنعتی را بررسی خواهند کرد.

میزان مصرف داخلی و تاثیر آن در توسعه اقتصادی و بهبود رفاه اجتماعی و بررسی بازارهای هدف و امکانات صادراتی و راهکار و موانع در زمینه تجهیزات، دیگر مباحثی هستند که در برنامه مطرح خواهند شد.

برنامه «چهار سوق» کاری از گروه صنعت و بازرگانی، به تهیه کنندگی میترا معروفی روزهای زوج ساعت ۱۰: ۰۰ به مدت ۵۵ دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

مدیریت منابع آب در بخش کشاورزی

نوروزی، کار‌شناس سازمان جهاد کشاورزی در برنامه فردا راجع به اقدامات وزارت جهاد کشاورزی برای مدیریت منابع آب در ۶ ماه گذشته، صحبت می‌کند.

درطول برنامه این موضوع که، کدام استان در مدیریت منابع آب بهتر عمل کرده است نیزمطرح و بررسی می‌شود.

این برنامه کاری از گروه کشاورزی، به تهیه کنندگی مهرگان سوادکوهی شنبه، دوشنبه و چهارشنبه ساعت ۱۳: ۰۰ به مدت ۳۰ دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

برنامه «خوشه چین»، برنامه‌ای جهت آموزش و اطلاع‌رسانی به کشاورزان ایرانی در جهت بهبود کشت و کار و بهره‌وری در کار است.

عملکرد دولت در اقتصاد مقاومتی در حوزه تولیدات صنعتی

علی اکبر صابری، اقتصاددان و نیز مهدی صادقی انارکی، مدیر کل صنایع غذایی و دارویی وزارت بهداشت در برنامه فردا در رابطه با باید‌ها و نباید‌ها برای تحقق اقتصاد مقاومتی در حوزه تولیدات صنعتی صحبت می‌کنند.

در این برنامه ملزومات تحقق این باید‌ها و نباید‌ها در زمینه برنامه ریزی و همچنین در حوزه اجرا بررسی خواهد شد.

برنامه «چالش» کاری از گروه اقتصاد و جامعه، به تهیه‌کنندگی نازنین کتابچی دوشنبه ساعت ۱۵: ۰۰ به مدت ۷۵ دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

کد خبر : ۳۱۳۰۶۲