خبرگزاری کار ایران

کنسرت و مسترکلاس نوازندگان چک در نیاوران

کنسرت دوئت ویولن و آکاردئون با حضور هنرمندانی از جمهوری چک؛ 14 مهر ماه در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا؛ یاروسلاو سوتسنی (نوازنده ویلن) و لادیسلاو هوراک (نوازنده آکاردیون) قرار است در نیاوران قطعاتی از آستور پیازولا، ریچارد گالیانو، الفرد شنیتکه و ریچارد جالیانو برای علاقمندان به موسیقی اروپایی اجرا کنند.

یاروسلاو سوتسنی از مهم‌ترین ویولونیست‌های معاصر در جمهوری چک و از شخصیت‌های متمایز عرصه موسیقی اروپاست. وی موسیقی را با حضور در کلاس‌های پروفسور Porpisil و پروفسور Snitil فراگرفت.

فعالیت حرفه‌ای این هنرمند به عنوان سولیست درکنسرواتوار پراگ و آکادمی هنرهای اجرایی پراگ آغازشد. وی در کنار فعالیت‌های حرفه‌ای موسیقی آموخته‌هایش را با شرکت در مستر کلاس‌هایی با ویولون نوازان مشهور جهان نظیر Milstein و Kremer کامل کرد.

به منظور آشنایی بیشتر نوازندگان ایرانی با مهارت‌ها و تکنیک‌های نوازندگی ساز ویولن کارگاه تخصصی آموزش ویولن نیز در تاریخ دوشنبه ۱۳ مهر ماه ساعت ۱۳ الی ۱۵در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود. حضور در این مستر کلاس برای عموم علاقمندان و هنرجویان رایگان است.

کنسرت دوئت ویولن و آکاردئون در تاریخ سه شنبه ۱۴ مهرماه ساعت ۲۱ برگزار می‌شود و علاقمندان برای تهیه بلیت این برنامه می‌توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه نمایند.

کد خبر : ۳۱۰۳۹۰