خبرگزاری کار ایران

انتخابات پنجمین دوره هیات مدیره انجمن عکاسان خانه تئا‌تر برگزار شد

اعضای هیات مدیره جدید انجمن عکاسان خانه تئا‌تر ایران با رای اعضای این انجمن انتخاب شدند و فعالیت خود را برای دو سال آینده آغاز کردند.

به گزارش ایلنا، نشست مجمع عمومی سالیانه انجمن عکاسان خانه تئا‌تر و انتخابات دوسالانه این انجمن برای تشکیل هیات مدیره جدید برگزار شد.

در این نشست که در محل سالن اجتماعات خانه تئا‌تر ایران و با حضور بازرس خانه برگزار شد، ابتدا بنابر آیین‌نامه ۶ نفر از اعضای پیوسته انجمن عکاسان خانه تئا‌تر برای شرکت تشکیل هیات مدیره و ۳ عضو پیوسته دیگر انجمن برای انتخاب بازرس اصلی و علی‌البدل نامزد شدند که بر این اساس نادر بهرامی، ابراهیم حسینی، سیدضیاءالدین صفویان، حسین مسلمی نائینی، ‌ هادی نوید و شکوفه هاشمیان (به ترتیب حروف الفبا) برای انتخاب ۳ عضو اصلی و ۲ عضو علی‌البدل هیات مدیره انجمن عکاسان خانه تئا‌تر و همچنین علی حدادی‌اصل، لیلی صدیق و سیدعلیرضا کیانپور نیز برای انتخاب یک بازرس اصلی و یک بازرس علی‌البدل نامزد شدند.

بر این اساس، پس از اخذ رای اعضای انجمن عکاسان خانه تئا‌تر، ابراهیم حسینی (۲۵ رای)، هادی نوید (۲۰ رای)، شکوفه هاشمیان (۱۶ رای) به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره و سیدضیاءالدین صفویان (۱۱ رای) و نادر بهرامی (۱۰ رای) به عنوان دو عضو علی‌البدل انجمن عکاسان خانه تئا‌تر انتخاب شدند.

همچنین در پی برگزاری این انتخابات صنفی، سیدعلیرضا کیانپور (۱۴ رای) به عنوان بازرس اصلی انجمن و علی حدادی‌اصل (۹ رای) نیز انجمن عکاسان خانه تئا‌تر ایران برگزیده‌شدند.

بنابر آیین‌نامه هیات مدیره جدید انجمن عکاسان خانه تئا‌تر موظف‌است، در نخستین نشست رسمی هیات مدیره که باحضور تمامی اعضای اصلی و علی‌البدل برگزار می‌شود، نسبت به انتخاب رئیس هیات مدیره اقدام کنند.

کد خبر : ۳۰۹۵۹۰