خبرگزاری کار ایران

آثار "آلی کنن" در بازار کتاب ایران

انتشارات پیدایش سه رمان از آثار «آلی کنن» با ترجمه شهره نور صالحی را راهی بازار کتاب می‌کند.

به گزارش ایلنا؛ «پیامک عوضی»، «بازداشتگاه متروک» و «جانوار» نوشته آلی کنن به زودی راهی بازار می‌شود.

آلی کنن دانش‌آموخته رشته‌های باستان‌شناسی و نویسندگی است. رمان‌های او جوایز بسیاری چون جایزه کتاب بوکتن و منچستر را برایش به ارمغان آورده است. آلی کنن با اینکه جوان است، تجربه‌ها و خاطره‌های با ارزش و منحصربفردی دارد، چون پدر و مادرش سال‌ها زیر نظر سازمان مددکاری اجتماعی، از بچه‌های پرورشگاهی نگهداری می‌کرده‌اند و او تمام دوران کودکی نوجوانی‌اش را در کنار این بچه‌ها گذرانده و مصائب‌شان را به چشم دیده است.

 «پیامک عوضی»، «بازداشتگاه متروک» و «جانور» هرکدام تصویری از زندگی این بچه‌هاست؛ «اسکراپی» با پیامک‌های نا‌شناسی تهدید می‌شود. «کاس» در یک بازداشتگاه متروک زندگی می‌کند و «استیون» که مادرش دیوانه و پدرش یک مجرم سابقه‌دار است.

این مجموعه رمان‌ها با ترجمه شهره نور صالحی و با قیمت ۱۸۰۰۰تومان به زودی راهی بازار می‌شوند.

بخشی از رمان «جانور» را در زیر می‌خوانید:

استیون تحت سرپرستی است، چون مادرش دیوانه و پدرش مجرم سابقه‌داری است که یا به دردسر افتاده، یا به‌زودی خواهد افتاد. زندگی او پر از مشکلات جورواجور بوده است؛ اما هیچ‌کدام از این‌ها قابل مقایسه با مشکل جانور نیست.

استیون سال‌ها از جانور نگهداری کرده؛ و این بزرگ‌ترین راز و بزرگ‌ترین گرفتاری اوست. جانور اگر بتواند، استیون را زنده‌زنده می‌خورد. تنها چیزی که آن‌ها را از هم جدا می‌کند، یک قفس زنگ‌زده است که چیزی نمانده میله‌هایش بشکنند...

کد خبر : ۳۰۸۶۵۱