خبرگزاری کار ایران

کتاب فروشی هنوز میزبان کریستف رضاعی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۰۸۱۳۰

کتاب‌فروشی نشر«هنوز» درنهمین شب خود میزبان کرسیتف رضاعی با موضوع موسیقی تلفیقی به بهانه انتشارآلبوم «دردنیای تو ساعت چنده؟»می‌شود؛ این نشست ساعت 18 روز هفتم مهرماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا؛ کریستف رضاعی درباره موسیقی تلفیقی سخن در کتابفروشی هنوز سخنرانی می‌کند.

رضاعی در سال ۱۳۴۵ در شهر تولوز فرانسه متولد شد. او در رشته موسیقی (پیانو - آواز و تئوری) و در کنار آن در مهندسی و بازاریابی تحصیل کرده‌ است. او از سال ۷۶ تاکنون با همکاری رضا اصغرزاده (دستیار خود از سال ۷۴) ۱۵۰ موسیقی برای تبلیغات تلویزیونی در ایران ساخته‌ است. او که خودش یک خواننده تِنور است در سال 1375 یک گروه موسیقی باستانی متشکل از موسیقی‌دانان ایرانی به نام تشکیل داد.Aria Musica

 با گذشت دو سال از تشکیل گروه با همکاری آهنگسازان حرفه‌ای فرانسوی، کنسرت‌های موسیقی باروک در تهران و هندوستان برگزار کرده است.

در تابستان ۱۳۷۹ رضاعی به اتفاق آراء جایزه نخست مسابقه آهنگ‌سازی که توسط انجمن فرهنگی ایتالیا برگزار شده بود را از آن خود کرد. موضوع این مسابقه «سرود صلح برای هزاره‌ی سوم بود» او آهنگ‌سازی قسمت ایرانی اثر را به کمک مسعود شعاری انجام داده بود.

حضور رضاعی د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر عرصه موسیقی به‌خصوص موسیقی تلفیقی بسیار درخور توجه است و از او چهره‌ای محبوب ساخته و آثارش د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر این حوزه همواره مورد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ استقبال منتقد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ان و موسیقی‌دان‌ها قرار می‌گیرد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌. این آهنگساز ساخت موسیقی فیلم‌های بسیاری ازجمله «کنعان» (به کارگرد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌انی مانی‌ حقیقی)، «سعاد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ت‌آباد‌‌‌‌‌‌« (به کارگرد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌انی مازیار‌ میری)، «چه‌ خوبه‌ که‌ برگشتی» و «نارنجی‌پوش» (به کارگرد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌انی د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اریوش‌ مهرجویی) را برعهد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ه د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اشته است.

رضاعی همچنین موفق به دریافت تند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌یس هفد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌همین جشن خانه سینمای ایران برای فیلم «ماهی‌ و گربه» شده است. همچنین او برای موسیقی فیلم «د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نیای‌ تو ساعت چند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ است؟» (به کارگرد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌انی صفی یزد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌انیان) نیز کاند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ریافت جایزه بود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌. بسیاری، این کار رضاعی را محبوب ترین کار او د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر حوزه آهنگ‌سازی فیلم می‌د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌انند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ که موسیقی تلفیقی‌اش با استقبال بی‌نظیری روبه‌رو شد.‌‌‌‌‌‌‌‌‌

از آلبوم‌های منتشر شده رضاعی می‌توان به سیر، آلبا، ابرها، جزیره قشم، کنعان و در دنیای تو ساعت چنده اشاره کرد. هرمس انتشار آثاراین موزسیسن را برعهده دارد.

این نشست ساعت 18روز سه شنبه هفتم مهرماه در کتاب فروشی هنوز برپا می‌شود.

کتاب فروشی «هنوز» در خیابان کریمخان، بین ایرانشهر و ماهشهر، پلاک ۱۳۴ قرار دارد. کتاب فروشی هنوز همه روزه تا ساعت 11 شب میزبان مخاطبانش است.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز