خبرگزاری کار ایران

تدارک ویژه برای پیش فروش بلیت «شیفت شب»

پیش فروش بلیت‌های فیلم سینمایی «شیفت شب» به کارگردانی نیکی کریمی آغاز شد.

 به گزارش ایلنا، حبیب اسماعیلی مدیر رسانه فیلمسازان به عنوان پخش‌کننده این فیلم با بیان اینکه تدارک ویژه‌ای برای پیش فروش بلیت‌های «شیفت شب» صورت گرفته است؛ گفت: برای اولین بار یک ماه قبل از آغاز اکران یک فیلم پیش‌فروش بلیت آغاز می‌شود و قرار است هر هفته پنج گوشی آیفون ۶ به خریداران اهدا شود.

وی ادامه داد: بلیت از طریق سایت سینما تیکت (www. cinematicket. org) عرضه می‌شود و این قرعه‌کشی تا زمان اکران فیلم به‌صورت هفتگی ادامه خواهد داشت و جوایز طی مراسمی با حضور هنرمندان و عوامل «شیفت شب» اهدا می‌شود.

فیلم سینمایی «شیفت شب» آخرین ساخته نیکی کریمی که آبان ماه در گروه سینمایی آزادی روی پرده می‌رود با بازی محمدرضا فروتن، لیلا زارع، امیرحسین آرمان، امیر آقایی، نیکی کریمی، سحر قریشی، حسین پاکدل، اکبر رحمتی، روح‌الله محرابی، سعیده عرب، شایان خلیلی، یاس نوروزی و گوهر خیراندیش روایت زنی به نام ناهید است که در خیابان‌های تهران به دنبال شوهرش می‌گردد تا راز زندگی‌شان را کشف کند.

این فیلم بعد از «یک شب»، «چند روز بعد» و «سوت پایان» چهارمین ساخته سینمایی کریمی محسوب می‌شود و پیش از این در بخش مسابقه اصلی جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و موفق به دریافت دیپلم افتخار بهترین بازیگر زن برای لیلا زارع و جایزه ویژه هیات داوران برای نیکی کریمی به عنوان نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده شد.

 «شیفت شب» همچنین به عنوان یکی از ۱۶ فیلم بخش اصلی جشنواره فیلم ورشو در لهستان که از تاریخ ۸ تا ۱۹ اکتبر ۲۰۱۵ (۱۶ تا ۲۳ مهرماه) برگزار می‌شود؛ حضور دارد.

کد خبر : ۳۰۸۱۱۶