خبرگزاری کار ایران

واکنش ایوبی به فاحعه منا؛

ما پیروان محمدیم و آنها فرزندان ابوالهب

حجت‌الله ایوبی رییس سازمان سینمایی با انتشار پیامی نسبت به حادثه «منا» واکنش نشان داد.

 به گزارش ایلنا؛ در متن پیام ایوبی آمده است:

 «بَّتْ یَدَا أَبِی لَهَبٍ وَتَبَّ

فرزندان ابوسفیان و ابولهب شمشیر انتقام از نیام کشیده‌اند. در یمن، سوریه، عراق، بحرین و اینک در خانه خدا پیروان محمد (ص) را تنها و تنها به جرم لبیک گفتن به آیین محمدی بی‌رحمانه می‌کشند.

اگر آن روزگار ابولهب و ابوسفیان دستشان خالی بود برای کشتار پیروان محمد، امروز فرزندانشان تا دندان مسلح‌اند. آن‌ها در این هزار و چهارصدسال کوشیدند با گفتار و رفتارشان آیین محمدی را مسخ کنند. تهی مغزی، اشرافی‌گری، جهل و خرافه، نادانی، تن پرستی، هرزگی، استبداد و خودکامگی، کودک آزاری و بردگی زن و توحش و قتل و غارت تابلوهایی است که آن‌ها در این هزاره گذشته کشیدند.

و ما پیروان محمد مصطفی و اهل بیت کرامش، در همین روز‌ها که فرزندان ابوسفیان و ابولهب و جیره خواران آل‌سعود در عراق و سوریه زنده زنده جوانان مسلمان را در آتش جهالت می‌سوزانند از هفت سال تلاش هنرمندانمان برای نشان دادن چهره رحمانی محمد (ص) به زبان سینما رونمایی کردیم. ما در سالن‌های سینمای ایران و اروپا و آمریکا مردم را به دیدن فیلمی از زندگی پیامبر دعوت می‌کنیم. جشنواره‌های فیلم و عکس و گرافیک به نام محمد برپا می‌کنیم. ارکستر‌هایمان به نام او می‌نوازند. نقاشانمان دست در رنگ دارند و صدای دلنواز قلم خوش‌نویسانمان، تیک تیک دوربین عکاسی عکاسانمان، و قلم طراحان گرافیکمان به نام محمد زیبایی و ظرافت می‌آفریند. نمایش‌ها به صحنه می‌بریم. کتاب‌ها می‌نویسم. همایش‌ها برپا می‌کنیم. به زبان شعر و فلسفه و رمان و داستان و ادب و ادبیات در ترویج آیین محمد می‌کوشیم. و آل‌سعود با سوزاندن آدم‌ها، انفجار خانه‌ها و بیمارستان‌ها و جگر به دندان کشیدن‌ها، بردگی زن و کودک مردم را به دین می‌خوانند.

ما پیروان محمدیم و آن‌ها فرزندان ابولهب. و امروز بار دگر می‌خوانیم که تَبَّتْ یَدَا أَبِی لَهَبٍ وَتَبَّ...»

کد خبر : ۳۰۷۹۴۶