خبرگزاری کار ایران

نمایش نقاشی­‌های الهه حیدری در گالری اثر

asdasd
کد خبر : ۳۰۷۳۹۳

گالری اثر عصر روز جمعه سوم مهرماه 94 در اولین نمایشگاهش پس از تعطیلات تابستانی،آخرین مجموعه ­نقاشی­‌های الهه حیدری با عنوان «حوالی اجسام» را نمایش می­‌دهد.

به گزارش ایلنا؛ در این مجموعه که ناخودآگاه در ادامه­ی آثارپیشین او به وجود آمده است، نقاش به اشیای اطراف فیگورهای همیشگی‌اش می­‌نگرد. مجموعه «حوالی اجسام» نیز همچون گذشته بیان غیر­روایی الهه حیدری گویای حس و تجربه­‌های فردی و اجتماعی‌­اش است که با تکنیک ویژه‌­ی نقاشانه بر بوم به نقش درآمده است.

این هفتمین نمایشگاه الهه حیدری است که متولد 1347 تهران است و دوره‌های تخصصی هنر را در سال‌های 1386 و 1390 در سیته پاریس گذرانده است. آثار او تاکنون در نمایشگاه‌های متعدد گروهی در ایران و خارج از ایران در آرتیست­‌هاوس فرانکفورت آلمان،  موزه دا آگوا-پالاسیا دا بولسا در پُرتو پرتغال و گالری کالاگودا بمبئی هند به نمایش گذاشته شده است. وی همچنین در سال 1383 برنده جایزه اول چهارمین دوسالانه نقاشی اصفهان و در سال 1386 برنده جایزه اول جشنواره طراحی دکتر سندوزی در موزه هنرهای دینی امام علی(ع) تهران شده است.

این نمایشگاه  جمعه سوم مهر افتتاح مى‌شود وتا 30 مهرماه روى دیوار خواهد بود. علاقمندان مى‌توانند در روز گشایش ساعت 16 تا 21  از این آثار دیدن کنند. نمایشگاه یکشنبه تا پنجشنبه ساعات 11 تا 20  و جمعه‌ها ساعات 16 تا 20 (نگارخانه شنبه‌ها بسته است) در گالرى اثر واقع در خیابان ایرانشهر، خیابان برفروشان، روبروی خانه هنرمندان، شماره 16 دایر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز