خبرگزاری کار ایران

دستور اکید وزیر ارشاد برای برقراری بیمه تکمیلی احمد عزیزی

علی جنتی (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) ارشاد در پاسخ به درخواست معاونت فرهنگی این وزارتخانه دستور برقراری بیمه تکمیلی احمد عزیزی (شاعر) را صادر کرد.

به گزارش ایلنا، همایون امیرزاده (مشاورعلمی، فرهنگی و مدیریتی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) از پیگیری موضوع بیمه تکمیلی احمد عزیزی شاعر انقلاب و مداح اهل بیت(ع) خبر داد و گفت: در پی مکاتبات سیدعباس صالحی معاون امور فرهنگی با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره بیمه تکمیلی احمد عزیزی، هم اکنون این موضوع در دست پیگیری قرار دارد و با دستور ویژه وزیر ارشاد بیمه تکمیلی احمد عزیزی به زودی صادر خواهد شد.

وی افزود: سازمان صداوسیما تکلف بیمه تکمیلی این شاعر انقلاب را برعهده داشت که در تاریخ 27 اردیبهشت 1392 قطع شد. در حال حاضر با پیگیری‌های معاون امور فرهنگی و دستور ویژه وزیر ارشاد بیمه تکمیلی احمد عزیزی بار دیگر برقرار خواهد شد.

امیرزاده ادامه داد: همچنین پیشنهادی از سوی معاون امور فرهنگی به وزیر مبنی بر مکاتبه با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جهت رسیدگی ویژه به امور درمانی و تزریق داروهای تقویتی خارج از پروتکل‌های عادی درمانی به احمد عزیزی ارایه شده است.

وی در پایان عنوان کرد: علاوه بر پی‌گیری‌های مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان کرمانشاه به زودی نماینده‌ای از سوی معاونت امور فرهنگی جهت بررسی وضعیت احمد عزیزی به کرمانشاه اعزام خواهد شد.

احمد عزیزی شاعر انقلاب اسلامی از 15 اسفند ماه 1386 به علت کاهش هوشیاری ناشی از بیماری قلبی و کلیوی در بیمارستان امام رضا (ع) بستری شد و قریب به 8 سال است که در بیمارستان به‌سر می‌برد. براساس گزارش مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان کرمانشاه تاکنون امور درمانی احمد عزیزی بصورت عمومی توسط بیمارستان و بدون اخذ هرگونه وجهی انجام شده است.

کد خبر : ۳۰۷۱۵۸