خبرگزاری کار ایران

بهروزغریب‌پور به هنوز می‌رود

asdasd
کد خبر : ۳۰۴۶۶۳

کتاب‌فروشی نشر«هنوز» درهفتمین شب خود میزبان بهروزغریب پورمی شود. دراین نشست که ساعت 19 روز24 شهریور برگزارمی شود،غریب پوردرباب تئاتر ایران سخن خواهد گفت.

به گزارش ایلنا؛ کتاب‌فروشی هنوزکه هرسه شنبه میزبان یکی ازچهره‌های فرهنگی وهنری کشور است، در هفتمین نشست خود میزبان بهروز غریب‌پور است و او در این نشست درباره تئاترایران سخن خواهد گفت.

بهروز غریب‌پور نویسنده، کارگردان تئاتر و سینما و استاد نمایش عروسکی نویسنده و نمایشنامه‌های اپرایی است.

غریب پور کارشناس نمایش از دانشکده هنرهای زیبا، دانشگاه تهران؛1353 است و تحصیلات ناتمام در آکادمی هنرهای دراماتیک رم silvio Damico در رشته کارگردانی دارد که به دلیل پیروزی انقلاب چون دلش می‌خواست سهمی در دوران سازندگی کشورش داشته باشد به ایران بازگشت.

او در کارنامه کاری خود کارگردانی و بازی درنمایش‌های؛ آرش کمانگیر،‌ زاویه، مستاجر، افسانه ترس، ‌پهلوان اکبر‌ می‌میرد، شنل هزار قصه، اسکار باتک، کوراوغلی چنلی بئل، سار از درخت پرید، آینه‌ی پریشان، تف، ‌سفر سبز در سبز، هفت خان رستم، 2342 روز بد، ایکارو، قصه تلخ طلا و... را دارد.

او همچنین موسس نخستین تماشاخانه کودک و نوجوان با نمایش کوراوغلی چنلی بئل است. تبدیل پادگان ایرانشهر به خانه هنرمندان ایران و مدیرعامل خانه هنرمندان ایران و تبدیل کشتارگاه تهران به فرهنگسرای بهمن، تبدیل خانه عزت الله انتظامی به موزه تئاتر ازجمله خدمات او به شمار می‌رود.

این نشست ساعت 19 روزسه شنبه 24 شهریور ماه در کتاب فروشی هنوز برپا می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز