خبرگزاری کار ایران

«گمشده‌های تصویر» در قاب آپ‌آرت‌مان پیدا می‌شوند

مستندهای«گم و گور» و «فالگوش» ساخته محمدرضا فرزاد در موسسه آپ‌آرت‌مان به نمایش درمی‌آید.

به گزارش ایلنا، این موسسه در ادامه جریان پخش فیلم‌های مستند روز پنجشنبه (19 شهریور 94)  به بهانه سی‌وششمین سالگرد واقعه جمعه خونین این بار در برنامه‌ای تحت عنوان «گمشد‌ه‌های تصویر» به سراغ دو واقعه‌ ناگوار سال 57 می‌رود. مستند «گم و گور» روایتی شخصی محمدرضا فرزاد از سه روز از ماه تولدخود، شهریور ۱۳۵۷ است. این مستند علاوه بر حضور در جشنواره‌هایی نظیر مونترال و برلین، جایزه‌ی بهترین تدوین و بهترین فیلم از نگاه ملی را در جشنواره‌ی فیلم کوتاه تهران کسب کرده است.

فرزاد در مستند «فالگوش» نیز که تهیه‌کنندگی آن را پیروز کلانتری برعهده داشته است، نگاهی به حوادث انقلاب اسلامی ایران و به آتش کشیده‌ شدن سینماها از جمله سینما رکس آبادان، در جریان اعتراضات مردمی می‌پردازد.

پس از پایان نمایش فیلم در دو سانس 18 و 19 روز پنجشنبه نیز، نشستی پیرامون سینمای شخصی محمدرضا فرزاد با حضور فیلم‌ساز و اصحاب رسانه برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت خرید بلیت به نشانی خیابان کریم‌خان، خیابان ایرانشهر، خیابان کلانتری، شماره 48، فروشگاه گاندو مراجعه کنند و یا با شماره تلفن  88860439 نسبت به رزرو بلیت اقدام نمایند.

کد خبر : ۳۰۳۴۸۵