خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفتگو با ایلنا مطرح کرد:

تکذیب واگذاری سالن فیلمهای دیگر به فیلم محمد رسول الله (ص)

فرجی اعلام کرده است که تمامی سینماداران و صاحب سالنهای سینما که با یک فیلم قرار داد دارند مکلف هستند تا پایان قرار داد، فیلم را اکران کنند و حق ندارند از قرار داد تخطی کنند.

در روزهای گذشته و با نزدیک شدن به آغاز اکران فیلم محمد رسول الله (ص) به کار گردانی مجید مجیدی، سازندگان فیلمهای دیگر که همزمان با فیلم محمد رسول الله (ص) اکران است اعلام کردند که قرار است سالن نمایش و سانسهای آن‌ها را به فیلم محمد رسول الله (ص) اختصاص دهند

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفتگو با خبرنگار ایلنا درباره این مسئله گفت: به هیچ عنوان این بحث صحت ندارد و کذب محض است.

وی ادامه داد: تمامی سینماداران و صاحب سالنهای سینما که با یک فیلم قرار داد دارند مکلف هستند تا پایان قرار داد، فیلم را اکران کنند و حق ندارند از قرار داد تخطی کنند.

 وی افزود: به طور مثال یک فیلمی با یک گروه سینمایی به مدت دو هفته قرار داد اکران دارد آن سینما باید به تعهد خود تا پایان دو هفته عمل کند و از هفته سوم می‌تواند فیلم دیگری را جایگزین کند و اگر غیر از این عمل کند تخطی کرده است.

 فرجی ادامه داد: یکی از دلایلی که ما در شورای صنفی نمایش مصوب کردیم تا فیلم محمد رسول الله (ص) در دو گروه سینمای اکران شود بدلیل این است که دست سینمادار برای اکران فیلم‌ها باز باشد تا مشکلی برای اکران سایر فیلم‌ها بوجود نیاید.

کد خبر : ۳۰۰۲۶۰