خبرگزاری کار ایران

احمدرضا درویش:

در راه امام حسین (ع) سیلی هم بخوریم، عین نوازش است

فیلم سینمایی رستاخیز عصر امروز سه شنبه 27 مرداد بعد از مدت‌ها دوباره برای اهالی رسانه در مجتمع فرهنگی سرچشمه به نمایش درآمد.

به گزارش ایلنا، احمدرضا درویش (کارگردان فیلم رستاخیز) قبل از نمایش این فیلم گفت: تمام اتفاقات و حواشی که در هنگام نمایش رستاخیز برای من بوجود آمد؛ رحمت و برکت است و در راه امام حسین (ع) سیلی هم بخوریم، عین نوازش است اما آنچه که من را نگران می‌کند، ترک خوردن چارچوب‌هایی است که مردم باید به آنها پایبند باشند.

وی ادامه داد: همه کسانی که فیلم را دوست داشتند و افرادی که فیلم را دوست نداشتند و علی‌الخصوص مسئولین فرهنگی را به راستگویی دعوت می‌کنم چون تاکید بر اصول اخلاقی مهم‌ترین میراثی است که باید به آن توجه کنیم و به عنوان یک برادر و عضو کوچک به همهٔ مسئولان فرهنگی کشور توصیه می‌کنم از درشت‌گویی و زبان عامرانه با هنرمندان پرهیز کنند و با مردم با زبان عطوفت و فروتنی صحبت کنند.

درویش ادامه داد: اینکه مسئولان فرهنگی خود را به جای میهمان، میزبان می‌پندارند، خوب نیست و من از این افراد می‌خواهم که کمی به سیرهٔ پرچمداران اهل بیت و عاشورا توجه کنند زیرا کشتی فرهنگ هم به چراغ هدایت احتیاج دارد و هم به سیرهٔ پیامبران و معصومین؛ باشد که سیرهٔ آنان را چه در رفتار و چه در گفتار در نظر بگیریم.

کد خبر : ۲۹۸۳۶۱