خبرگزاری کار ایران

اکران ۴ فیلم مرتبط با موضوع زنان در برج میلاد

همزمان با برگزاری جشنواره تابستانی شهر «بانو» فیلم‌هایی با موضوعات مرتبط با زنان با حضور هنرمندانی همچون هانیه توسلی، ساره بیات، مهناز افشار و مهتاب کرامتی در سینمای برج میلاد تهران اکران می‌شود.

به گزارش ایلنا، جشنواره تابستانی شهر «بانو» با محوریت نمایش و توانمندی بانوان کشور در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی از ۲۱ مرداد ماه در برج میلاد تهران آغاز به کار کرد و تا ۳۰ مرداد ماه این جشنواره ادامه خواهد داشت.

در بخش فرهنگی این جشنواره قرار است فیلم‌های دهلیز، جدایی نادر از سیمین، برف روی کاج‌ها و زندگی خصوصی اقا و خانم میم که با مشکلات و دغدغه‌های زنان کشور ارتباط دارد؛ نمایش داده شود.

همزمان با نمایش این فیلم‌ها بانوان هنرمند و بازیگر این فیلم‌ها از جمله هانیه توسلی، ساره بیات، مهناز افشار و مهتاب کرامتی نیز به هنگام اکران فیلم حضور داشته و پس از اتمام فیلم درباره حضور زنان در سینمای ایران، علت حضورشان در این فیلم‌ها و همچنین بیان مشکلات و دغدغه‌های زنان کشور سخنرانی کرده و به سوالات مخاطبان پاسخ می‌دهند.

برنامه نمایش این فیلم‌ها به این ترتیب است: فیلم دهلیز ۲۷ مرداد ماه با حضور هانیه توسلی، جدایی نادر از سیمین ۲۸ مرداد ماه با حضور ساره بیات، برف روی کاج‌ها ۲۹ مرداد با حضور مهناز افشار، زندگی خصوصی آقا و خانم میم ۳۰ مرداد ماه با حضور مهتاب کرامتی.

تمامی این ۴ فیلم ساعت ۱۹ در سالن سینمای برج میلاد تهران اکران خواهد شد.

کد خبر : ۲۹۸۳۴۵