خبرگزاری کار ایران

تجهیزات نوری فرانسوی فردا شب به تئاترشهر می‌رسد

تجهیزات نوری خریداری شده از کشور فرانسه نیمه شب فردا به تئاترشهر می‌رسد و کار نصب ‌آنها از روز سه‌شنبه آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فرشید مصدق (نماینده تام‌الاختیار تئاتر شهر) در امر بازسازی با اعلام این خبر اظهار کرد: طبق برنامه‌ زمان‌بندی کامیون حمل تجهیزات نوری خریداری شده ساعت 24 نیمه شب فردا، یکشنبه – 25 مرداد ماه – به تئاتر شهر می‌رسد. دلیل هم این بود که ماشین‌های سنگین در ساعات معمول امکان تردد ندارند و به ناچار تجهیزات شب به دست ما می‌رسد.

او افزود: این سیستم‌ها در قالب 450 کارتن بزرگ صبح دوشنبه تخلیه و به محل مورد نظر ما در تئاتر شهر منتقل می‌شوند تا روز سه‌شنبه، 27 مرداد ماه کار نصب در پلاتوها و سالن‌های بازسازی شده را آغاز کنیم.

مصدق خاطرنشان کرد: این تجهیزات نوری حتی سالن‌هایی مثل «چهارسو» و «قشقایی» که کار بازسازی آنها فعلا آغاز نشده را نیز شامل می‌شود و ابزار مورد نیاز برای این سالن‌ها را زودتر خریداری کرده‌ایم.

نماینده تام‌الاختیار تئاتر شهر در امر بازسازی به همراه مدیر دفتر طرح‌های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش از این نیز اعلام کرده بودند که تجهیزات نوری مورد نیاز خریداری شده و به ایران رسیده است. این تجهیزات محصول کمپانی ADB کشور فرانسه است که در گام نخست برای استفاده گروه‌های نمایشی در سالن‌ «سایه» و دو پلاتوی تمرین مجموعه تئاتر شهر نصب خواهد شد.

کد خبر : ۲۹۷۳۳۴