خبرگزاری کار ایران

پیام دبیر جشنواره تئاتر رضوی در آستانه آغاز این رویداد

asdasd
کد خبر : ۲۹۷۲۰۶

دبیر دهمین جشنواره تئاتر رضوی در پیامی، این جشنواره را رویدادی معنوی توصیف کرد که غایت آن تجلی منویات، شخصیت، کرامات و آموزه‌های حضرت رضا(ع) و یاران باوفایش است.

به گزارش ایلنا، حسین ثابت قدم وحید دبیر جشنواره در آستانه آغاز به کار این رویداد نمایشی پیامی صادر کرد که به شرح زیر است:

اللهم صل علی محمد و آل محمد

خادمی در بارگاه علی‌بن موسی‌الرضا (ع) لیاقت و توفیق می‌خواهد چه آنکه کفش دار حرم باشی و چه آنکه در مسیر ترویج و معرفی فرهنگ والای رضوی گام برداری. به یقین می‌توان گفت برگزاری جشنواره تئاتر رضوی موهبتی بود عظیم که برکت آن تا هست ماندگار خواهد بود. رویدادی معنوی که غایت آن تجلی منویات، شخصیت، کرامات و آموزه‌های حضرت رضا(ع) و یاران باوفایش می‌باشد. اینجانب مسئولیت این مهم را یک افتخار می‌دانم و بر همه کسانی که در تحقق آن کوشیدند دستمریزاد میگویم. چه هنرمندانی که به عشق آن امام همام آثار نمایشی خلق نمودند، چه اساتیدی که به دانش خویش هنرمندان را راهنما بودند، چه همکارانی که عاشقانه تلاش و همت خود را در اجرای مطلوب این جشنواره گماردند و چه مسئولینی که بستر ساز این فضای معنوی و هنری گشتند.

انشاالله بتوانیم به زیر بیرق سبز حضرت رضا(ع) و منویات گهر بار رهبر معظم انقلاب در عرصه‌های مختلف فرهنگی و هنری به ویژه خدمت در عرصه فرهنگ رضوی سربلند و پیروز باشیم. انشاالله.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز