خبرگزاری کار ایران

اختصاص سانس ویژه مزارشریف برای هموطنان ناشنوا

قرار است در سینماهای که فیلم را اکران می‌کنند، در سانسهای مشخصی فیلم برای ناشنوایان با قابلیتهای ویژه و متفاوت به نمایش درآید.

 به گزارش ایلنا،فیلم سینمایی مزارشریف به کارگردانی حسن برزیده از اوایل شهریورماه به صورت گسترده اکران می‌شود و پخش کننده این فیلم درنظر دارد تا همه اقشار مختلف مردم بتوانند به تماشای این فیلم بنشینند.

قرار است در سینماهای که فیلم را اکران می‌کنند، در سانسهای مشخصی فیلم برای ناشنوایان با قابلیتهای ویژه و متفاوت به نمایش درآید.

بر این اساس در زمان اکران فیلم مزارشریف، سینماهای آزادی، استقلال، بهمن و سپیده فیلم را با زیرنویس فارسی و در سانس‌های مشخصی که در زمان اکران اطلاع رسانی می‌شود برای ناشوایان به نمایش درمی آورند.

در زمان اکران این فیلم به صورت زیرنویس فارسی، هموطنان ناشنوا می‌تواند به راحتی در کنار دیگر مخاطبان فیلم مزارشریف را تماشا کنند.

فیلم سینمایی مزار شریف به کار گردانی حسن برزیده اوایل شهریور ۹۴ در سینماهای تهران و شهرستان اکران می‌شود.

فیلم مزار شریف داستان کشتار دیپلمات‌های ایرانی در کنسولگری ایران در شهر مزار شریف افغانستان است که به دنبال هجوم نیروهای طالبان منجر به شهادت ۱۰ تن از کارکنان کنسولگری ایران شد.

مزار شریف با شعار هیچ جنگی به نفع هیچ مردمی نیست در سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد و علاوه بر استقبال منتقدان توانست سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن فیلم را برای بهزاد عبدی و دیپلم افتخار بهترین جلوه‌های ویژه بصری را برای امیررضا معتمدی بدست بیاورد.

عوامل فیلم سینمایی مزار شریف عبارتند از: بازیگران: حسین یاری، مهتاب کرامتی و مسعود رایگان، کارگردان و نویسنده فیلمنامه: حسن برزیده، تهیه‌کننده: منوچهر شاهسواری، بازنویسی فیلمنامه: مهدی شیرزاد، مدیر فیلمبرداری: علیرضا زرین دست، مدیر هنری: مشکین مهرگان، موسیقی: بهزاد عبدی، طراح چهره‌پردازی: سعید ملکان، طراح جلوه‌های بصری: امیررضا معتمدی، صدابردار: حسن زاهدی، مدیر تولید: مسعود فیروزه، عکاس: مهدی دلخواسته، مسئول دبیرخانه ستاد کمپین اطلاع‌رسانی و بازاریابی: نازنین دهقانی،  پخش‌کننده: موسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز، محصول: حوزه هنری.

 صفحه اینستا گرام فیلم سینمایی مزار شریف به آدرسhttps: //instagram. com/mazarsharifmovie/ و همچنین سایت فیلم مزار شریف به آدرس http: //www. mazarsharif. ir/ و سایت شرکت بهمن سبز به عنوان پخش کننده فیلم به آدرس

http: //www. bahmansabz. ir/در دسترس علاقمندان است.

کد خبر : ۲۹۷۱۶۷