خبرگزاری کار ایران

علی ملاقلی‌پور در گفتگو با ایلنا:

گروهی نمی‌خواهند "قندون جهیزیه" دیده شود

فرزند رسول ملاقلی‌پور با ساخت فیلم سینمایی قندون جهیزیه به صورت حرفه‌ای وارد سینما شده و اولین فیلمش از امروز چهارشنبه ۲۱ مرداد اکران شده است.

 علی ملاقلی‌پور در اولین گفتگو با خبرنگار ایلنا؛ با اشاره به اینکه بیش از یکسال به دنبال اکران و دیده شدن این فیلم بوده؛ گفت: هرچند علاقه داشتم فیلم عید سعید فطر اکران شود اما امروز که فیلم اکران شده راضیم و خوشحالم که شرایط مساعدی برای اکران فیلم بوجود آمده است.

وی درباره استقبال تماشاگران از فیلم گفت: اینکه یک فیلمی از سوی مخاطبان مورد توجه قرار بگیرد را باید از خود مخاطبان پرسید زیرا قطعا براساس مثل هیچکسی نمی‌گوید ماست من ترش است. منهم معتقدم که فیلم قندون جهیزیه فیلم خوبی است.

ملاقلی‌پور افزود: فیلم قندون جهیزیه یک فیلم خانوادگی و طنز است که امید دارم مورد پسند تماشاگران سینما قرار بگیرد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا با وجود استقبال سینماداران از فیلم‌های طنز باید فیلمی مانند قندون جهزیه مدت‌ها در نوبت اکران بماند؛ گفت: دو دلیل اصلی شاید موجب طولانی شدن زمان اکران فیلم قندون جهیزیه باشد دلیل اول این است که من یک فیلم اولی (کارگردان فیلم اول) هستم و اطمینان زیادی به فیلم اولی‌ها وجود ندارد.

وی ادامه داد: دلیل دوم این است که یکی از حرف‌های فیلم انتقاد به نگاه‌ها و حرفهای غلطی است که بعضا برخی فیلم‌ها در سینما به خانواده‌ها و مردم ارائه می‌کنند واین فیلم این حرف‌ها را نقد کرده است.

ملاقلی‌پور افزود: قندون جهیزیه روی برخی از نگاه‌های سینمایی غلط شمشیر از رو بسته است و آن‌ها را مورد نقد قرار داده به همین دلیل گروهی دوست ندارند این فیلم دیده شود و آن را بایکوت می‌کنند.

فیلم سینمایی قندون جهیزیه به کارگردانی علی ملاقلی‌پور با حضور بازیگرانی همچون نگار جواهریان، صابر ابر، اکبر عبدی، به تهیه‌کنندگی سعید سعدی ساخته شده و از امروز(21 مرداد) در سینماهای کشور اکران شده است.

گفتگو از علی زادمهر

کد خبر : ۲۹۶۸۲۳