خبرگزاری کار ایران

اجرای خیریه نمایش «زیرزمین» برای کودکان نیازمند به پیوند سلولی

asdasd
کد خبر : ۲۹۶۲۲۸

نمایش «زیرزمین» به کارگردانی آرش عباسی، روزهای 18 و 19 مرداد ماه در حمایت از کودکان نیازمند پیوند سلول‌های بنیادی به صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا، عواید فروش بلیت روزهای یکشنبه و دوشنبه - 18 و 19 مرداد- این نمایش به کودکان نیازمند پیوند سلول‌های طلایی اختصاص دارد.

نمایش «زیرزمین» نوشته، طراحی و کار آرش عباسی با بازی الهام شعبانی و بهنام شرفی هر روز جز شنبه‌ها راس ساعت 19:30 در خانه موزه استاد انتظامی به صحنه می‌رود.

داستان این نمایش درباره برادر و خواهری است که در خانه‌ای بزرگ  متعلق به سرهنگی فراری زندگی می‌کنند و هر روز انتظار بازگشت صاحب‌خانه و از دست دادن خانه را می‌کشند.

نمایش‌نامه «زیرزمین» سال 84 نوشته و سال 86 توسط انتشاران دستان راهی بازار نشر شده است. این نمایش‌نامه تاکنون بیش از 20 اجرای مختلف توسط گروه‌های تئاتری سراسر کشور داشته و اکنون برای اولین‌بار توسط نویسنده‌اش کارگردانی شده است.

خرید بلیت نمایش «زیرزمین» از طریق سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com و تیک8 به نشانی www.tik8.com امکان پذیر است.

خانه موزه استاد انتظامی واقع در قیطریه ( بلوار اندرزگو)، روبروی بلوار کاوه، خیابان شهید احمدی ساعت 19:30 پذیرای علاقه‌مندان به این نمایش است.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز