خبرگزاری کار ایران

معرفی اعضای هیات بازبینی دو بخش جشنواره تئاتر شهر

asdasd
کد خبر : ۲۹۶۲۱۶

هیات بازبینی بخش تئاتر کودک و نوجوان و بخش تئاتر خیابانی چهارمین جشنواره تئاتر شهر معرفی شدند.

به گزارش ایلنا، کریم اکبری مبارکه، مریم کاظمی و ناصر آویژه از هنرمندان شناخته شده تئاتر کودک و نوجوان بازبینی نمایش‌های تولید شده برای بخش تئاتر کودک و نوجوان جشنواره تئاتر شهر را برعهده گرفتند.

کریم اکبری مبارکه بازیگر، مریم کاظمی نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر و ناصر آویژه بازیگر و کارگردان تئاتر کودک و نوجوان از 26 مرداد به تماشای 43 نمایشی که به مرحله بازبینی راه پیدا کرده‌اند؛ می‌نشینند.

بخش تئاتر خیابانی جهارمین جشنواره تئاتر شهر نیز توسط حسین پرستار ، محمدرضا الوند و میلاد نیک‌آبادی بازبینی می‌شوند.

حسین پرستار، بازیگر تئاتر و تلویزیون، محمد رضا الوند منتقد و مدرس تئاتر و میلاد نیک‌آبادی چهره جوان تئاتر و برگزیده جشنواره تئاتر فجر مجموعه 45 نمایش خیابانی که به مرحله بازینی راه پیدا کرده‌اند را ارزیابی خواهند کرد.

بازبینی بخش تئاتر خیابانی طی روزهای 24 ، 25 و 26 مرداد در فرهنگسرای بهمن انجام می‌شود.

بازبینی بخش تئاتر کودک و نوجوان نیز از 26 مرداد آغاز و 30 مرداد ماه جاری به پایان می‌رسد.

چهارمین جشنواره تئاتر شهر توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از 26 شهریور تا دوم مهرماه 1394 در سالن‌های تئاتر و مراکز فرهنگی هنری شهر تهران برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز