خبرگزاری کار ایران

انتخاب مدیران کارگروه‌های انجمن تهیه‌کنندگان مستقل سینمای ایران

نشست مشترک شورای مرکزی انجمن تهیه‌کنندگان مستقل سینمای ایران و هیات مدیره مؤسسات تولید فیلم‌های سینمایی جهت اتخاذ تصمیماتی جهت ارتقاء کیفی و کمی سینمای ایران تشکیل شد.

به گزارش ایلنا، در این نشست شرایط پذیرش اعضای حقیقی انجمن در مؤسسات تولید فیلم‌های سینمایی با توجه به ویژگی‌های مثبت اساسنامه مورد بحث و گفت وگو قرار گرفت.

در همین نشست مقرر شد که کلیه اعضای حقیقی انجمن با توجه به درخواست شورای مرکزی به عضویت مؤسسات تولید فیلم های سینمایی پذیرفته شوند و عملاً این شخصیت حقوقی که به عنوان یک انجمن صنفی به ثبت وزارت کار رسیده است، بار بخش حقوقی انجمن را بر عهده گیرد.

در همین جلسه شورای مرکزی انجمن و هیات مدیره مؤسسات تولید فیلم‌های سینمایی تصمیم گرفتند پس از تکمیل عضویت‌ها، مجمع عمومی مشترک برگزار و ضمن امکان فراهم آوردن امکان حضور و انتخاب اعضای جدید، انتخاب شــورای مرکزی مشترک را فراهم نمایند.

در همین نشست اعـلام شد که با توجه به برنامه‌ی پیش رو، کارت‌های شناسائی انجمن با شناسه ثبت حقوق انجمن صادر شود.

در ادامه جلسه شورای مرکزی انجمن تهیه‌کنندگان مستقل و هیات مدیره، مؤسسات تولید فیلم‌های سینمایی، مدیران هفت کار گروه را برای فعال‌سازی و برنامه‌ریزی و همکاری اعضا به شرح زیر تعیین کردند:

1-  مدیر کارگروه آموزش و پژوهش؛ سیدحسین حقگو 

2- مدیر کارگروه اقدامات رفاهی؛ علی واجد سمیعی

3- مدیر کارگروه بین‌الملل؛ غلامرضا آزادی 

4- مدیر کارگروه تولید؛ یوسف صمدزاده

5- مدیر کارگروه پخش فیلم؛ منیژه حکمت 

  6- مدیر کارگروه ارتباطات؛ اصغر توسلی 

  7- مدیر کارگروه تبلیغات و حمایت‌های مادی فیلم‌ها؛ منصور لشگری قوچانی

مدیران کارگروه‌ها موظف شدند نشست آتی شورای مرکزی و هیات مدیره مؤسسات، اعضای هر کارگروه را تعیین و معرفی نمایند. کارگروه‌ها باتوجه نیازهای فعالیت، برنامه‌های خود را جمع‌بندی و جهت تصویب به انجمن تهیه‌کنندگان مستقل ارائه خواهند کرد.

در پایان اظهار امیدواری شد که باتوجه به فعال شدن کارگروهای (کمیته‌های) حرفه‌ای، انجمن بتواند رشد کیفی و کمی تولیدات همکاران و در نتیجه به سینمای ایران کمک نماید.

کد خبر : ۲۹۶۰۸۴