خبرگزاری کار ایران

«دندون طلا» آنلاین عرضه می‌شود

سریال دندون طلا ساخته داوودمیرباقری، همزمان با پخش در شبکه خانگی به آنلاین نیز عرضه می‌شود.

 به گزارش ایلنا؛ پخش سریال دندون طلا از 12 مرداد بهصورت سراسری آغاز شد و علاقه‌مندان می‌توانند این سریال را از طریق سایت آپارات فیلیمو (www.filimo.com)بهصورت آنلاین و با هر سرعت اینترنتی دنبال کنند.

این سریال در ٩ قسمت تولیدشده و فیلمبرداری آن به پایان رسیده است. دست‌اندرکاران این سریال قصد دارند هر ١٠ روز یکبار یک قسمت را پخش کنند.

مهران برومند، تهیه‌کننده این سریال در پاسخ به این سؤال که از الان می‌تواند این نوید را به مخاطبان بدهد که پخش سریال به صورت منظم اتفاق بیفتد؟ گفتدر سریال شاهگوش هم یکی از اهداف ما نظم ‌بخشیدن به سیستم پخش بود چراکه دراین سال‌ها مردم نسبت به پخش سریال‌های شبکه نمایش خانگی بی‌اعتماد شده‌اند. ما این تضمین و تعهد را به مردم می‌دهیم که همه چیز طبق برنامه پیش می‌رود و به همین دلیل بعد از اتمام فیلمبرداری تصمیم به پخش سریال گرفتیم.

وی با اشاره به عرضه آنلاین سریال «دندون طلا» نیز گفت: «سیستم‌های دیجیتالی هر روز وسعت بیشتری پیدا می‌کند به همین دلیل هم تصمیم گرفتیم در این بخش کار تازه‌ای انجام دهیم به این صورت که هم‌زمان با پخش، آپارات فیلیمو سریال را به صورت اینترنتی به فروش می‌رساند و هر شخصی که به صورت دیجیتال این سریال راخریداری کند می‌تواند از مزیت‌های خرید آنلاین نیز برخوردار شود.

برای 1000 نفر اولی که بخواهند این فیلم را از طریق فیلیمو ببینند امتیاز ویژه‌ای درنظر گرفته و آنها می‌توانند رایگان این فیلم را تماشا کنند.

کد خبر : ۲۹۵۰۰۰