خبرگزاری کار ایران

ایوبی با مسئولان اجرایی جشنواره فیلم کودک در اصفهان دیدار کرد

رئیس سازمان سینمایی در بدو ورود با حضور در جمع هنرمندان و فعالان سینمایی استان اصفهان، اعلام آمادگی کرد که صدور پروانه‌های ویدیویی در استان اصفهان به این استان واگذار شود

 به گزارش  خبرنگار  ایلنا، برگزاری جشنواره فیلم کودک در اصفهان  همچنان دچار شک و تردید است و یکی از اصلی‌ترین  دلایل این امر مشکلاتی بود که سال گذشته مسئولان اصفهانی در راه برگزاری این جشنواره بوجود آوردند. امسال و در آستانه برگزاری دوره تازه‌ای از این جشنواره؛ حجت الله ایوبی با حضور در استان اصفهان از امکانات سینمایی این استان بازدید و با مدیران بخش‌های مختلف این استان پیرامون همکاری‌های سینمایی گفت وگو کرد.

رئیس سازمان سینمایی در بدو ورود با حضور در جمع هنرمندان و فعالان سینمایی استان اصفهان، اعلام آمادگی کرد که صدور پروانههای ویدیویی در استان اصفهان به این استان واگذار شود.

وی در ادامه دیدارهای خود؛ با "رسول زرگرپور" استاندار اصفهان گفت وگو کرد. در این جلسه که با همراهی "علیرضا تابش" مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی، "حجت الاسلام ارزانی" مدیرکل ارشاد اصفهان برگزار شد، بر تجهیز و بازسازی سالنهای فرسوده این استان تاکید شد. همچنین مقرر شد فرایندی برای ایجاد مشوق‌هایی به منظور ترغیب بخش خصوصی برای سالن سازی در اصفهان درنظر گرفته شود.

در عین حال کارگروهی نیز با حضور نمایندگانی از موسسه سینما شهر، رییس سازمان سینمایی، مدیرکل ارشاد اصفهان و مسوولان شهرداری اصفهان و دیگر نهادهای ذی ربط در این باره تشکیل شود و برنامه های مشترک سینمایی سازمان سینمایی و استانداری اصفهان تدوین و به مرحله اجرا برسد.

ایوبی در ادامه سفر خود به اصفهان از سینما فلسطین از سینماهای حوزه هنری بازدید کرد و با حضور رییس سازمان سینمایی بازسازی این سینما رسماً آغاز شد.

رییس سازمان سینمایی در ادامه از سینماهای ساحل و خانواده که قرار است از سوی حوزه هنری استان اصفهان بازسازی شود بازدید کرد.

ایوبی در این بازدیدها از تلاش دست اندرکاران حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برای تجهیز سالن های سینمایی این استان و بازسازی سالن‌ها به منظور تکریم مخاطبان سینما تقدیر کرد. مسوولان حوزه هنری اصفهان، علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی و حجت الاسلام حبیب رضا  ارزانی مدیرکل ارشاد اصفهان رییس سازمان سینمایی را در این بازدیدها همراهی می‌کردند.

ایوبی همچنین در حاشیه این بازدیدها با مدیران سینماها و مخاطبان گفت وگو کرد.

وی همچنین جمعه شب (9 مرداد)  با خرید بلیت به همراه تماشاگران به تماشای فیلم "آتلان" از آثار گروه هنر و تجربه نشست.

رییس سازمان سینمایی همچنین در دیدار خود با شهردار اصفهان، معاون وی و مدیر اجرایی جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان در استان اصفهان درباره برپایی جشنواره در این استان گفت وگو کرد که در نهایت مقرر شد جزئیات برگزاری جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان پس از جلسه ریاست سازمان سینمایی با دبیر جشنواره و شورای راهبری سینمای کودک و نوجوان رسماً اعلام شود.

کد خبر : ۲۹۴۲۶۸