خبرگزاری کار ایران

«کافه فرانسه» با حضور معتمد آریا افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۲۹۴۰۰۷

بانوی سینمای ایران با حضور در آئین افتتاح نمایش «کافه فرانسه» جدیدترین اثر نمایشی مهران رنجبر در مقام کارگردان، چتر تئاتر باران را برای این نمایش گشود.

 به گزارش ایلنا، آئین افتتاح جدیدترین نمایش مهران رنجبر با عنوان «کافه فرانسه» با حضور جمعی از هنرمندان مطرح و شناخته شده سینما، تئاتر، تلویزیون و اهالی رسانه در سالن تئاتر باران برگزار شد.

در این مراسم فاطمه معتمد آریا چتر نمادین تئاتر باران را به کارگردان این نمایش اهدا کرد و گفت: امروزه نمایش دیدن و نمایش دادن در قیاس با گذشته بسیار متفاوت شده است و هرگونه نمایشی در ژانرهای مختلف را که بخواهید می توانید روی صحنه ببرید.

معتمدآریا همچنین متذکر شد: من اولین باریاست که چنین کاری را به معنی افتتاح نمایش تجربه می‌کنم و خوشحالم که امشب در اینجا حضور دارم.

وی با بیان اینکه مناسبات تئاتر متفاوت شده است بیان کرد: ما از نسل کهنه پرست تئاتر هستیم، زمانی که تئاتر اجرا می‌کردیم هیچ‌گاه عادت نداشتیم که همه بایستند و هیچ انتظاری از تماشاگران نداشتیم اما امروزه مناسبت نمایش دیدن و نمایش دادن متفاوت شده است.

معتمد آریا متذکر شد: ماه گذشته ما در تئاتر باران اجرا داشتیم اینجا یک سالن خصوصی پر از مهر است ممکن است هنوز با ایده‌ آل‌های سالن فاخر تئاتر فاصله داشته باشد ولی پر از عشق و محبت است.

در ادامه مراسم مهران رنج بر کارگردان نمایش "کافه فرانسه " نیز ضمن تشکر از حضور تمام هنرمندانی که در این مراسم حضور داشتند، با گرفتن چتر تئاتر باران از فاطمه معتمد آریا گفت: یکی از بهترین روزهای زندگی من این است که افتتاحیه نمایش ما با حضور بانوی سینمای ایران شکل گرفت

او ادامه داد: نمایش «کافه فرانسه» به عنوان دومین تولید کمپانی تئاتر باران روی صحنه می‌رود و امیدواریم روزهای خوبی را در این سالن تجربه کنیم.

 همچنین هنرمندانی همچون فاطمه گودرزی، افشین هاشمی، محمد حاتمی، امیرحسین حریری، بهرنگ علوی، محسن علیخانی، و... در این مراسم حضور داشتند.

«نمایش«کافه فرانسه» بر اساس قصه‌ای از امیرحسین چهل‌تن به نویسندگی و کارگردانی مهران رنج‌بر با حضور حمیدرضا نعیمی، آیدا آب پرور و مهران رنجبر بازیگران این نمایش هستند.

کافه فرانسه روایت دو جامعه‌شناس ایرانی در فرانسه است که جامعه‌شناس نیستند، روایت دو باسواد ایرانی در فرانسه است که باسواد نیستند، روایت دو نویسنده ایرانی در فرانسه است که نویسنده نیستند!

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: طراح صحنه و لباس: مهران رنجبر، طراح نور: آیدا آب پرور، مدیر تولید، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: آرش فصیح، منشی صحنه: روژان کردنژاد، مدیر صحنه: حافظ وقار کاشانی، دستیار صحنه: امیرحسین میرزایی، اجرای دکور: محمد حسین نفری آزاد، عکس و تیزر: رضا موسوی، سینا عدلی، طراح پوستر و بروشور: گروه مادوتا با الهام از بنکسی و مدیر روابط عمومی: مریم رودبارانی.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز