خبرگزاری کار ایران

هاتف علیمردانی:

اکران "مردن به وقت شهریور" بعد از دوسال غنیمت است

فیلم سینمایی مردن به وقت شهریور به کارگردانی هاتف علیمردانی درحالی از این هفته قرار است در سینماهای ایران اکران شود که دوسال در نوبت اکران بوده است.

هاتف علیمردانی (کارگردان و تهیه‌کننده فیلم سینمایی مردن به وقت شهریور) در گفتگو با خبرنگار ایلنا؛ با اشاره به اینکه اکران این فیلم جای خرسندی دارد؛  افزود: همین که فیلم مردن به وقت شهریور بعد از دوسال آن هم در گروه سینمایی آزادی  اکران می‌شود  جای خوشحالی دارد و بهتر است درباره سایر مسائل دیگر اکران صحبت نکنیم.

وی ادامه داد: فیلم مردن به وقت شهریور فقط مختص به جوانان یا نوجوانان نیست بلکه برای همه خانواده‌هاست نه مختص یک گروه خاص.

علیمردانی ادامه داد: نسخهای از فیلم که هم اکنون اکران می‌شود تفاوتی با نسخه‌ای که در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد؛ ندارد البته نسخه‌‌ای که در جشنواره فیلم فجر در برج میلاد تهران به نمایش درآمد؛ نهایی نبود بلکه فاین کات بود.

 فیلم سینمایی مردن به وقت شهریور از 7 مرداد ماه در گروه سینمای آزادی اکران شده است.

 در فیلم سینمایی مردن به وقت شهریور بازیگرانی همچون حمید فرخ‌نژاد، هانیه توسلی، نوید لایقی‌مقدم، صبا گرگین‌پور، نازنین بیاتی، مارتین شمعون‌پور، مهراد ماکوئی، پروین ملکی، کتایون سالکی و ترلان پروانه ایفای نقش می‌کنند.

 در خلاصه داشتان این فیلم آمده است: سینا چند ماه بیشتر برای قبولی در کنکور فرصت ندارد. از یکسو بنیاد متزلزل خانوادگی و ازسوی دیگر آشنایی او با یک جوان خیابانی عاشق موسیقی ماجراهایی را برای او رقم می‌زند.

کد خبر : ۲۹۳۶۰۸