خبرگزاری کار ایران

تیزر سریال دندون طلا را ببنید

سریال دندون طلا به کارگردانی داود میرباقری قرار است از 12 مرداد در شبکه نمایش خانگی عرضه شود.

 به گزارش خبرنگار ایلنا، در سریال دندون طلا بازیگرانی همچون مهدی فخیم زاده، حامد بهداد، حمیدرضا آذرنگ، ستاره اسکندری، حسن پورشیرازی، سیروس گرجستانی، بهناز جعفری، نادر سلیمانی، محسن قاضی‌مرادی و علی فتحعلی  حضور دارند.

در خلاصه داستان «دندون طلا» آمده است: نیر دختری مهاجر با پدری علیل ساکن حلبی آبادهای حاشیه شهر تهران و مشغول دوره‌گردی و دستفروشی است. او با پاسبانی به جرم سعد معبر کردن درگیر شده و پا به فرار می‌گذارد و به قهوه‌خانه‌ای پناه می‌برد که پاتوق عده‌ای از لات و لوت‌های شهر است. صاحب قهوه‌خانه شخصی است بنام قنبر دیزل (ملقب به «دندون طلا») به نیر پناه می‌دهد. قنبر از شجاعت و پاکدامنی و زحمتکشی نیر خوشش می‌آید و نیر هم از جوانمردی و حق‌طلبی او. این آشنایی منجر به عشقی آتشین شده که فرجامش بارداری نیر است. قهوه‌چی بعد از آن که عشقش فروکش کرده؛ پشیمان شده و منکر بچه می‌شود... نیر وقتی با طینت ناپاک قنبر مواجه می‌شود؛ تصمیم هولناکی می‌گیرد. او قصد دارد به کمک بچه‌ای که در شکم دارد از قهوه‌چی انتقام بگیرد. اما....

عوامل تولید «دندون طلا» عبارتند از: نویسنده و کارگردان: داوود میرباقری، مدیر تصویربرداری: سهیل نوروزی، طراح صحنه و لباس: مجید علی‌اسلام، طراح گریم: کامران خلج، صدابردار: رشید دانشمند، دستیار کارگردان: حامد میرباقری، دستیار تولید: فؤاد بوربور، برنامه‌ریز: فرزاد رحمانی، مشاور رسانه‌ای: بیتا موسوی، عکاس: مانی لطفی‌زاده، مشاور اقتصادی: برهان دارابی، دستیار تهیه: ایمان میرباقری، مدیر تدارکات: حامد پرهیز، مدیر تولید: مهدی بدرلو، مجری طرح: مجید مطلبی و تهیه‌کننده: مهران برومند.

در این بخش می‌توانید تیزر  سریال دندون طلا را تماشا کنید.

کد خبر : ۲۹۱۹۱۹