خبرگزاری کار ایران

شبکه دو مناظره پخش می‌کند

برنامه مناظره «دو نگاه، یک واقعیت» با تهیه‌کنندگی محمود احمدی افزادی و علیرضا عاصم یوسفی به منظور نقد و بررسی مسائل و آسیب‌های اجتماعی از شبکه دو پخش می‌شود.

به گزارش ایلنا،‌ برنامه مناظره در گروه امور اجتماعی شبکه دو تولید می‌شود و با دعوت از کارشناسان مرتبط می‌کوشد مسائل، آسیب‌ها،‌ ناهنجاری‌ها و حتی رعایت هنجارهای جامعه امروز را در قالب یک برنامه دو شبه تلویزیونی به بحث بگذارد.

«دو نگاه، یک واقعیت» در دومین ماه از فصل تابستان با اجرای محمود احمدی افزادی و دعوت از چهرههای مختلف دوشنبه‌ها و سهشنبه‌ها پس از خبر 20:30 پخش می‌شود. این برنامه با نگاهی موشکافانه موضوعات مهم و چالش بر انگیز اجتماعی را بررسی کرده و در یک برنامه تلویزیونی به مناظره می‌گذارد.

این مستند مناظره در راستای رویکرد شبکه دو به عنوان شبکه اجتماعی تولید می‌شود و از بخش‌های مختلف آن می‌توان به اتاق فکر، پخش مستند و مناظره اشاره کرد.

«دو نگاه، یک واقعیت» به عنوان نخستین  مناظره اجتماعی تلویزیون دوشنبه هر هفته در یک مستند 50 دقیقه‌ای مخاطبان خود را به اتاق فکر یک برنامه تلویزیونی می‌برد و با حضور کارشناسان و میهمانان ضمن تعیین موضوع

و مسئله هفته و سپس مستندسازی واقعیت از منظر طرفین بحث و مدعا، مهیای قسمت اصلی برنامه می‌شود که قرار است شب آینده (سه‌شنبه‌ها) در یک برنامه 80 دقیقه‌ای، با حضور چهره‌های مختلف به مناظره گذاشته شود.

این مستند مناظره بهطور مشخص موضوعات اجتماعی را هدف قرار داده و قصد دارد به راهکارهایی عملی برای گره‌گشائی از مسائل اجتماعی دست یابد.

کد خبر : ۲۹۱۴۵۳